Acció sindical

28 d'abril, Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

El 28 d'Abril, Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball, és una jornada commemorativa dedicada a recordar totes les persones víctimes d'accidents de treball o malalties d'origen laboral, i també dedicada a l'acció en la defensa de la salut laboral.

més informació »

CCOO i UGT de Catalunya ens concentrem davant la situació d'estancament amb el lema 'Ara toca!'

Davant una situació d'estancament que vivim, CCOO i UGT de Catalunya ens hem concentrat davant la Delegació del Govern a Barcelona i les Subdelegacions de Tarragona, Lleida i Girona amb el lema 'Ara toca!' per denunciar que les patronals i els governs estan impedint mesures estratègiques i essencials per garantir la igualtat social i la distribució de la riquesa.

més informació »

CCOO i UGT exigim al govern de la Generalitat que concreti urgentment les ajudes per a persones treballadores en ERTO, per autònoms i pel manteniment de l'ocupació de petites empreses.

La partida de 750 M€ anunciada pel govern al Consell del diàleg social el passat 25 de gener, per aquest primer trimestre de l'any, encara no s'ha concretat i hem traslladat al govern la urgència de fer efectives aquestes mesures.

més informació »

Permisos retribuïts i no recuperables per a les eleccions al Parlament de Catalunya 2021

CCOO de Catalunya ha recollit en una infografia els permisos retribuïts i no recuperables dels que es poden gaudir en relació amb les eleccions al Parlament de Catalunya d'aquest any. Per gaudir d'ells s'haurà d'aportar el justificant de votació a l'empresa. L'haureu de demanar a la mesa electoral quan aneu a votar.