Notícies de salut laboral

Avui, 28 d'Abril, Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball, CCOO reclamem derogar les reformes laborals i situar la salut en el treball com un dret fonamental

El 28 d'abril es commemora el reconeixement que fa el moviment sindical des de l'any 1996 a les persones treballadores mortes i accidentades en el treball.L'objectiu de CCOO de Catalunya en la commemoració d'aquest any ha estat posar el focus en la precarietat del treball i la manca de polítiques de prevenció efectives i de qualitat, per part de les empreses i de les administracions públiques que han de vetllar per la seguretat i salut en el treball,

28/04/2021

més informació »

CCOO organitza la jornada: Teletreball i digitalització: a quins nous riscos laborals ens enfrontem?

CCOO ha organitzat el proper dilluns a partir de les 12 hores, la jornada: Teletreball i digitalització: a quins nous riscos laborals ens enfrontem?' amb motiu del 28 d'abril, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball.

23/04/2021

28 d'abril, Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

El 28 d'Abril, Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball, és una jornada commemorativa dedicada a recordar totes les persones víctimes d'accidents de treball o malalties d'origen laboral, i també dedicada a l'acció en la defensa de la salut laboral.

19/04/2021

més informació »

CCOO de Catalunya dona suport a la llei per un fons de compensació per a les víctimes de l'amiant, tant en exposicions laborals com ambientals

La instauració d'un fons de compensació per a les víctimes de l'amiant, a semblança dels existents en països del nostre entorn com França, és una antiga reivindicació de CCOO i UGT i de la Federació Estatal d'Associacions de Víctimes de l'Amiant, motiu pel qual s'han dirigit per carta a la taula i als portaveus de la Comissió Parlamentària de Treball, Inclusió, Seguretat Social i Migracions per a sol·licitar el vot favorable dels tots els grups a la proposició de Llei.

31/03/2021