EUROPCAR

Descomptes per a l'afiliació de CCOO

Logo EUROPCAR

La Confederació Estatal de CCOO informa que ha renovat l'acord de col·laboració amb Europcar per al 2020, per al col·lectiu de persones afiliades, en molt avantatjoses condicions
* Nou càrrec de desinfecció causa de la millora dels protocols de neteja i desinfecció. Europcar ha dissenyat un Programa de Seguretat que pots consultar aqui . En aquest sentit, han pres la decisió d'aplicar un càrrec de neteja en cada lloguer amb recollida a partir de el 18 de juliol (2,50 € en el cas d'Espanya). Aquest càrrec no està inclòs en l'oferta especial a l'afiliació de CCOO
Per a totes les persones afiliades hi ha una tarifa tancada, amb uns preus que s'aplicaran tots els dies de l'any, i que suposen entre un 20% i un 25% de descompte en el lloguer de vehicles a la Península, i entre un 10% i un 15% per a Canàries i Balears.

Tarifes EUROPCAR 2019-2020 per afiliacio CCOO

En l'acord es manté l'oferta per als/les afiliats/des d'adquirir vehicles provinents de la seva flota, amb importants descomptes sobre el preu que consta en el seu web. També hi ha importants descomptes en el lloguer de vehicles industrials (Furgonetes)
Per a les persones afiliades la tarifa inclourà quilometratge il·limitat i assegurança personal d'accidents, entre d'altres. Hi ha altres suplements que queden a elecció de l'usuari.
Les reserves es poden fer a les oficines de BThe Travel Brand, o en qualsevol de les oficines Europcar, a la central de reserves de la web d'Europcar (www.europcar.es), donant el codi 42103771 que et identifica com afiliat/da a CCOO. També hi ha un enllaç que et porta directament a la web exclusiva d'Europcar per als/les afiliats/des

Enllaç exclusiu per afiliacio de CCOO

www.europcar.es