Weclout On-line

Descomptes per a l'afiliació de CCOO

Logo Weclout

VENDA ON-LINE DE ROBA, SABATES I ACCESSORIS
Descompte del 10% en l'adquisició de qualsevol dels seus productes, sense límit de vegades en la compra i vàlid fins al 2020.12.31 amb el codi PROMO10

WeClout neix de les inquietuds d'un grup de joves per oferir el que nosaltres mateixos en moltes ocasions busquem a la xarxa. Weclout és una plataforma virtual de comerç electrònic amb seu social a Olivenza a la província de Badajoz (Espanya). La nostra finalitat és oferir una àmplia oferta de productes sense haver de desplaçar-se de una manera segura i amb garanties, tenint com a premissa un servei de qualitat i assessorament, una bona relació qualitat-preu, creativitat i tendència en els productes que oferim.
En aquesta pàgina trobareu principalment calçat de dona, roba i complements, facilitant la compra atès que és venda online, podent realitzar-la en qualsevol moment del dia tots els dies de l'any i posant a disposició dels nostres clients, diferents maneres de contacte per a assessorament o resoldre dubtes que puguin sorgir en la compra.

Calle Fuero,11
Olivenza