Montepio de la Mineria Asturiana

Descomptes per a l'afiliació de CCOO

Logo Montepio Asturias

Des de CCOO D'ASTÚRIES ens informen de l'acord que té amb el MONTEPIO Y MUTUALIDAD DE LA MINERIA ASTURIANA. Preus exclusius per a la nostra afiliació i vigents per a l'any 2021, prorrogats de l'any anterior, al Balneari de Ledesma a Salamanca i als Residencials de Sol de Los Alcázares de la Mar Menor (Múrcia), Roquetas de Mar (Costa d'Almeria) i la Residència SPA de Felechosa-Alt Aller.

RESERVA AMB TEMPS I ASSEGURA LA TEVA ESTADA:
Per reservar estada, tant en temporada alta com fora de temporada, al Balneari de Ledesma o en un dels seus Apartaments residencials a Los Alcázares de la Mar Menor o Roquetas de Mar-Costa de Almeria podràs realitzar-ho de la següent manera:
1) Descarregar el MODEL DE SOL·LICITUD D'ESTADES que t'adjuntem en arxiu adjunt, emplenar-lo i enviar-lo per correu electrònic a silviapariente@asturias.ccoo.es, o per correu ordinari a CCOO DE ASTURIAS, calle Santa Teresa, nº15 - 4ª planta (33005 - Oviedo).
A la Temporada Alta (mesos de juny, juliol, agost i setembre), a causa de la demanda, cal presentar una sol·licitud prèvia per part de les persones associades abans de divendres 15 de maig de 2020.
2) Reservar directament a través de la central de reserves on-line disposades a la pàgina web dels Residencials del Grup Montepío www.destinosdeSOL.es i www.balnearioledesma.com. Si utilitzes la central de reserves on-line hauràs de posar-te en contacte telefònic amb CCOO de Asturias 985257199 extensió 4407, per facilitar-te el CODI PROMOCIONAL.
3) En els dos casos hauràs d'aportar certificat de AFILIACIÓ on s'especifiqui que la persona afiliada es troba al corrent de pagament de la quota sindical.

Informació Montepio de Asturias 2021

Sol.licitud Balneario de Ledesma 2021