Barceló Hotels & Resort

Descomptes per a l'afiliació de CCOO

Oferta Barcelo a CCOO 2021

Descompte del 10% a les teves vacances. Fins un 10% addicional + 1 bo de regal i beneficis a la teva estança amb MyBarcelo
La Cs de CCOO estatal ha fet aquest acord de col.laboracio amb Barceló Hotels & Resort, amb les següents condicions

1. Validesa: Aquest acord serà vigent des de la seva data de signatura fins a la finalització de l'any 2021. Finalitzat aquest període, i després de revisió per ambdues parts, l'acord es pot prolongar anualment. Oferta per a l'afiliacio de CCOO en tots els nostres hotels excepte Cuba, Asia Gardens Hotel & Thai Spa, a Royal Hideaway Hotel, Formentor Villas Hotel i Novo Resort The Residence Luxury Apartments by Barceló.
2. Aplicació: Tots les persones afiliades gaudiran d'un descompte sobre la millor tarifa disponible publicada a www.barcelo.com. Aquest descompte serà acumulable a ofertes excepte promocions puntuals fins a un límit màxim de 40% en hotels EMEA i Hotels urbans LATAM, i 50% en hotels vacacionals LATAM. L'hotel es reserva el dret de demanar credencials, com a targeta de presentació, carnet de persona afiliada a CCOO, sempre acompanyat de l'DNI.
3. Reserves: Aquestes estaran sempre subjectes a disponibilitat exclusiva de l'hotel per a aquesta promoció, podent no estar disponibles fins a la ultima habitació. Hauran d'efectuar-se exclusivament a través del nostre web www.barcelo.com utilitzant el codi de descompte que Barceló Hotel Group facilita o trucant a l'+34 902 10 10 gen (des d'Espanya) o +34 971 92 80 21 (des d'un altre país).
4. Polítiques i condicions: Podran variar segons la tarifa seleccionada en el moment de realitzar la reserva. Posem a disposició el correu electrònic asistencia@barcelo.com per a qualsevol consulta o dubte relatiu a aquest acord.
5. Barceló: recorda que amb el nostre Programa de Fidelització podràs sumar fins a un 10% de descompte addicional en les teves estades, gaudir d'un bo regal per valor de 5% de l'import de la reserva i molts avantatges exclusius més.

CODI DE DESCOMPTE C21CCOO10

Com fer la reserva?