Hertz

Descomptes per a l'afiliació de CCOO

La Confederació Estatal ha renovat l'acord per al 2020, pel qual s'estableix una tarifa única i exclusiva en els lloguers de vehicles a la Península, Canàries i Balears. Aquestes tarifes tenen sempre el caràcter de millor tarifa disponible en cada moment i són vàlides per a tots els dies de l'any, però sempre que fem una reserva hem d'informar sobre si en aquest moment hi ha una promoció, oferta, etc. de la qual ens poguéssim beneficiar.
Per a les persones afiliades la tarifa que sigui aplicada inclourà 400 Quilòmetres/dia, sense càrrecs de recollida i/o lliurament en Aeroports, ports i estacions Renfe, incloses les terminals AVE. La modalitat de cobertura d'assegurança queda a la lliure contractació per part de l'usuari.
Tarifes HERTZ per a CCOO
Les reserves es poden fer utilitzant el codi 790334 a les oficines de BThe Travel Brand, a la central de reserves i mitjançant el

Enllaç exclusiu HERTZ per a afiliació CCOO

Aquest acord es complementarà amb un de específic pel qual qualsevol persona afiliada a CCOO podrà adquirir qualsevol vehicle que estigui en venda de la flota d'Hertz, amb un descompte determinat.

Oficines Hertz, i de BtheTravelBrand

dmanso@hertz.com