Avis

Descomptes per a l'afiliació de CCOO

Logo AVIS

COMUNICAT AVÍS CLIENTS. SITUACIÓ coronavirus
Després de la compareixença de l'Ministre de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, han permès a les empreses de lloguer de vehicles sense conductor continuar la seva activitat amb la possibilitat de llogar cotxes i furgonetes sempre que siguin destinats per a una activitat prevista en l'estat d'alarma. el document adjunt haurà de ser signat per tots els usuaris que facin ús dels serveis d'AVIS, confirmant que, el vehicle llogat serà utilitzat únicament i exclusivament per als usos de primera necessitat permesos sota l'esmentat Reial decret. Carta a signar per persones usuàries AVIS

La majoria de les oficines d'AVIS estan obertes (teniu la informació actualitzada a la nostra web www.avis.es i en GDS) unificant l'horari de tancament a les 16:00 hrs. Telèfon d'atenció a client: 902.248.824

Des de la Confederació estatal de CCOO s'ha renovat per al 2019 l'acord de col·laboració amb AVIS per al col·lectiu de persones afiliades, en molt avantatjoses condicions. Per a totes les persones afiliades hi ha una tarifa tancada, amb uns preus que s'aplicaran tots els dies de l'any. L'acord és extensiu fins al 2n grau de consanguinitat i / o afinitat de la persona afiliada a CCOO.
Les reserves es poden fer a través de el telèfon 932934897, en qualsevol oficina AVIS, o bé a través del web www.avis.es amb el Codi E247102
Codi reserva especial estiu: E247104

Tarifes 2019 AVIS per CCOO