Descomptes en serveis de salut diversos

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

Classes de Ioga i Meditació amb Julio Cèsar Guillen (Tarragona-Ribera d'Ebre)

CLASSES D'IOGA I MEDITACIO AMB JULIO CESAR GUILLEN
Descompte del 10% a classes a domicili per afiliacio CCOO
Reservar a yoga.julio.guillen@gmail.com o al 679986962 preguntant per Julio C.Guillen.

més informació »

'Teràpia psico-corporal_Montserrat Delgado (Barcelona)

Logo Montse Delgado cat

ESCOLA DEL COS-ESPAI GIRONA 52
Descomptes sobre els preus a l'afiliació de CCOO. Primera visita gratuita.
Condicions igualment aplicables als familiars de primer grau (parella i fills i filles menors d'edat)
Preus accessibles i adaptats a la teràpia i situació personal concreta.
La teràpia psico-corporal està orientada a abordar problemàtiques emocionals i corporals molt diverses (estrés, angoixa, dol, inseguretats, dificultat a les relacions, problemes psicosomàtics...). Entre d’altres aspectes, es diferencia d’altres teràpies perquè contempla les persones d’una forma integrada, entenent que hi ha una continuïtat i una identitat funcional entre el cos i la ment, de forma que tenim present el que passa a les emocions, a la ment i al cos a l’hora d’abordar el treball terapèutic.La teràpia psico-corporal et pot ajudar a recuperar el benestar i la vitalitat.
A la relació terapèutica trobaràs un lloc segur on poder abordar els problemes i vivències des de noves perspectives, un espai per a tu on poder explorar formes més satisfactòries de viure i relacionar-te.
La participació del cos en el procés terapèutic permet alliberar tensions musculars i respiratòries, memòries corporals dels conflictes viscuts que afecten la salut i el benestar.
La terapeuta MONTSERRAT DELGADO ha cursat 5 anys de formació en teràpia psico-corporal del programa de l’IIBA (International Insitute for Bioenegetic Analysis) i altres formacions complementàries en l’àmbit de la psicologia. Es tracta d'un abordatge terapèutic reconegut per la European Association for Psychotherapy (EAP).

més informació »

Associacio Som Riures Dentistes Solidaris (Terrassa)

Logo SOM-RIURES

La Associacio SOM RIURES DENTISTES SOLIDARIS, es una entitat sense afany de lucre i declarada d’utilitat pública
Promou l’assistència odontològica de persones amb risc d’exclusió social i/o sense recursos o amb recursos econòmics limitats, mitjançant el tractament odontològic a aquestes persones en clíniques dental o dentistes que tenen signats convenis de col·laboració amb l’Associació.
Realitza també una tasca divulgativa, de prevenció i assistencial per la societat en general, mitjançant la realització i participació en cursos, xerrades i seminaris a escoles, casals d’avis, centres cívics, etc.
Accions preventives:
• La prevenció de la salut bucodental en nens i nenes.
• Supernet: Activitat teatral.
• Qüestions de prevenció per a pares i mares.
• Pla preventiu de les empreses
• La prevenció de la salut bucodental en el col·lectiu de la gent gran.
• La prevenció de la salut bucodental en el rendiment de l’esportista.
• La prevenció de la salut bucodental en persones adultes amb discapacitat física, psíquica o sensorial.
Els plans de prevenció i difusió de les diferents accions preventives acordades seran prestades per professionals del Centre Dental Les Escoles, i es podran realitzar a les instal·lacions de la CONC - CCOO o de la clínica dental associada acordada

més informació »

El Centre - Justino Portillo (La Garriga)

Logo Centre Justino

20% descompte als diferents serveis de teràpia individual: terapies manuals i energetiques, psicoterapia de base corporal. Matricula gratuïta en totes les activitats de El Centre-Justino Portillo: classes de Ioga, meditació, etc...

més informació »

Energimed - Nutrició (Barcelona)

Logo Energimed

Servei de nutrició privat
55€ la primera visita i 45€ les consecutives per la afiliació de CCOO
Servei temporalment inactiu fins nou avis

Farmacia Agramonte (Barcelona)

Foto Farmacia Agramonte

Descompte del 5% sobre els preus en tots els productes no regulats com a medicament, per a l'afiliació i persones treballadores de la CONC acreditades, Condicions igualment aplicables als familiars de primer grau (parella i fills i filles menors d’edat).

"A la Farmàcia Agramonte ens agrada fer tot el possible per que els nostres clients gaudeixin del millor tracte i servei".

més informació »

Farmàcia Vanessa Fernández León (Barcelona)

10% a tots els productes. Gratuït: repartiment de productes als centres de treball, aparcament, control de la pressió arterial, elaboració de dietes personalitzades, servei de consulta i atenció farmacèutica. Promocions trimestrals, ofertes exclusives.

més informació »

Monica Prado. Coaching i Teràpia (Barcelona)

Logo Monica Prado

condicions igualment aplicables als familiars de primer grau (parella, fills i filles menors)