Descomptes en allotjaments a espanya

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

AH Vacaciones, Apartamentos y Hoteles (Espanya)

VACACIONES AH

Ofertes d'apartaments i hotels per a l'afiliació a CCOO (mitjançant un conveni de col·laboració a nivell estatal)

Apartamentos Primavera Verano 2021
En Chiclana i San Fernando a Cadis, Playa de Vera a Almeria, Playa Marina a Isla Canela (Huelva) i a Llanes

Oferta HOTELS Primavera Estiu 2021
Hotel El Tilo a Panes (Asturias-Cantabria), Monarque Hoteles i Playa Hoteles

** CONSULTA DETALL I MES OFERTES A LA SEVA WEB **

Informacio Vacances Apartaments i Hotels 2021

més informació »

Barceló Hotels & Resort (Varies poblacions)

Oferta Barcelo a CCOO 2021

Descompte del 10% a les teves vacances. Fins un 10% addicional + 1 bo de regal i beneficis a la teva estança amb MyBarcelo
La Cs de CCOO estatal ha fet aquest acord de col.laboracio amb Barceló Hotels & Resort, amb les següents condicions

1. Validesa: Aquest acord serà vigent des de la seva data de signatura fins a la finalització de l'any 2021. Finalitzat aquest període, i després de revisió per ambdues parts, l'acord es pot prolongar anualment. Oferta per a l'afiliacio de CCOO en tots els nostres hotels excepte Cuba, Asia Gardens Hotel & Thai Spa, a Royal Hideaway Hotel, Formentor Villas Hotel i Novo Resort The Residence Luxury Apartments by Barceló.
2. Aplicació: Tots les persones afiliades gaudiran d'un descompte sobre la millor tarifa disponible publicada a www.barcelo.com. Aquest descompte serà acumulable a ofertes excepte promocions puntuals fins a un límit màxim de 40% en hotels EMEA i Hotels urbans LATAM, i 50% en hotels vacacionals LATAM. L'hotel es reserva el dret de demanar credencials, com a targeta de presentació, carnet de persona afiliada a CCOO, sempre acompanyat de l'DNI.
3. Reserves: Aquestes estaran sempre subjectes a disponibilitat exclusiva de l'hotel per a aquesta promoció, podent no estar disponibles fins a la ultima habitació. Hauran d'efectuar-se exclusivament a través del nostre web www.barcelo.com utilitzant el codi de descompte que Barceló Hotel Group facilita o trucant a l'+34 902 10 10 gen (des d'Espanya) o +34 971 92 80 21 (des d'un altre país).
4. Polítiques i condicions: Podran variar segons la tarifa seleccionada en el moment de realitzar la reserva. Posem a disposició el correu electrònic asistencia@barcelo.com per a qualsevol consulta o dubte relatiu a aquest acord.
5. Barceló: recorda que amb el nostre Programa de Fidelització podràs sumar fins a un 10% de descompte addicional en les teves estades, gaudir d'un bo regal per valor de 5% de l'import de la reserva i molts avantatges exclusius més.

CODI DE DESCOMPTE C21CCOO10

Com fer la reserva?

Oferta afiliacio CCOO

Catalonia Hotels & Resorts

LOGO CATALONIA HOTELS

Un 10% de descompte sobre preu web, juntament amb els avantatges de la reserva a través del web: Pack de benvinguda (Copa de cava + ampolla d'aigua) i Early check-in & late check-out (segons disponibilitat). Per beneficiar-se d'aquestes condicions cal utilitzar Enllaç exclusiu aqui indicat o bé entrar a la pàgina www.cataloniahotels.com introduint el codi CCOOA en el cercador a l'fer la reserva

més informació »

Dunas Hotels&Resorts (Mas Palomas - Las Palmas)

Logo Dunas

10% extra de descompte per a l'afiliacio de CCOO sobre qualsevol oferta a la web.
Quatre hotels a Gran Canària.
¡Acumulable a d'altres ofertes!.

És molt fàcil! Fes la teva reserva introduint el següent codi promocional CCOO a la pàgina web www.hotelesdunas.com - o trucant al nostre Call Center: 928.445.326
Promoció vàlida fins al 2021.12.31 acreditant amb el certificat d'afiliació la condició de persona afiliada.
Oferta vàlida segons disponibilitat per als quatre hotels d'aquesta cadena a Gran Canària.
• Don Gregory by Dunas. calle Las Dalias, 11 Maspalomas
• Suites & Villas by Dunas. Av.Sunair s/n Maspalomas
• Maspalomas Resort by Dunas. Av Touroperador Air Marin, s/n Maspalomas
• Mirador Maspalomas by Dunas. Calle Einstein, s/n Sonnenland Las Palmas
Acumulable a les condicions de Dunas Club.

Oferta Hotel Dunas 2021

més informació »

El Teularet (Navalón -Enguera (València))

Mapa Teularet

El Teularet disposa de diferents tipus d'allotjament, pensats i desenvolupats per a diferents usuaris / es i adaptats a les necessitats d'aquests, siguin grups, joves, famílies, adults, esportistes o aventurers ... Tens a la teva disposició allotjament turístic, apartaments, alberg -hostal, zona de càmping i restaurant.

Gaudi de l'oci i del temps lliure, apostant pel turisme sostenible, la formació i educació socioambiental. Amb Escola de la natura, saló social, sala de jocs, zona d'oci, granja escola, estada per adult i grups activitats de lleure, campaments, bicicletes de muntanya, escalada, senderisme, tir amb arc, circuit de cordes, tallers, esports, jocs cooperatius, biblioteca - ludoteca, piscina i jocs d'aigua, càmping i acampada lliure i la nostra producció ecològica.

Pensat per a la gent a la qual li agrada gaudir de la natura.

Instal·lacions obertes durant tot l'any.

10% de descompte a l'afiliació en l'allotjament. Consultar condicions.

OFERTES EXCLUSIVES PER AFILIATS I AFILIADES A CCOO.

més informació »

Hotel Casa 1800 Granada (Granada)

Logo Hotel Casa 1800 Granada

L'Hotel Casa 1800 Granada està situat en un dels racons més privilegiats de Granada i molt a prop de l'Alhambra. L'Hotel està ubicat a la que va ser la "Casa de los Migueletes", un edifici de segle XVI situat en ple centre històric de Granada, una joia del conegut barri de l'Albaicín
Oferta d'un 15% sobre la millor tarifa disponible d'allotjament, s'inclou l'esmorzar sense cost addicional, fent la reserva mitjançant aquest correu electrònic reservas.granada@hotelcasa1800.com o per telefon 958.210.700 identificant-se com a persona afiliada a CCOO Aquesta tarifa també és aplicable a familars de primer grau (parella, fills i filles menors d'edat)

Més informacio Hotel Casa 1800 Granada aqui

més informació »

Hotel Casa 1800 Sevilla (Sevilla)

Logo Hotel Casa 1800 Sevilla

Hotel Casa 1800 Sevilla és una típica casa-palau la història del qual es remunta a principis de segle XIX, edificada en 1864 seguint una disposició tradicional. La casa consta de tres plantes inundades de la llum que proveiene de l'pati central. Disposa d'una terrassa, on es troben la piscina i els solàriums, amb vistes espectaculars a la imponent Catedral de Sevilla i a la seva famosa torre campanar, La Giralda; així com als campanars de l'antic call de el Barri de Santa Creu, els merlets, els arbres dels jardins de l'Real Alcázar i fins a les torres de La Plaça d'Espanya al Parc de Maria Luisa.
Oferta d'un 15% sobre la millor tarifa disponible d'allotjament, s'inclou el desdejuni sense cost addicional, fent la reserva mitjançant aquest correu electrònic reservas@hotelcasa1800.com o per telefon 954.561.800 identificant-se com a persona afiliada a CCOO

Més informacio Hotel Casa 1800 Sevilla aqui

Hotels Exe i Eurostars

Logo hotels Eurostars

10% sobre la tarifa a tots els hotels Exe i Eurostars. Codi promocional per afiliats i afiliades COLECTIVOSRL
( En el cas de l´hotel Exe Laietana Palace fan un descompte del 15% sobre la tarifa amb el codi CCOO)
Per a obtenir suport per a la reserva de habitacions o events es recomana contactar amb Laura Corrales tel 600 520 195 mail : comercial.barcelona1@eurostarshotelcompany.com

Montepio de la Mineria Asturiana

Logo Montepio Asturias

Des de CCOO D'ASTÚRIES ens informen de l'acord que té amb el MONTEPIO Y MUTUALIDAD DE LA MINERIA ASTURIANA. Preus exclusius per a la nostra afiliació i vigents per a l'any 2021, prorrogats de l'any anterior, al Balneari de Ledesma a Salamanca i als Residencials de Sol de Los Alcázares de la Mar Menor (Múrcia), Roquetas de Mar (Costa d'Almeria) i la Residència SPA de Felechosa-Alt Aller.

RESERVA AMB TEMPS I ASSEGURA LA TEVA ESTADA:
Per reservar estada, tant en temporada alta com fora de temporada, al Balneari de Ledesma o en un dels seus Apartaments residencials a Los Alcázares de la Mar Menor o Roquetas de Mar-Costa de Almeria podràs realitzar-ho de la següent manera:
1) Descarregar el MODEL DE SOL·LICITUD D'ESTADES que t'adjuntem en arxiu adjunt, emplenar-lo i enviar-lo per correu electrònic a silviapariente@asturias.ccoo.es, o per correu ordinari a CCOO DE ASTURIAS, calle Santa Teresa, nº15 - 4ª planta (33005 - Oviedo).
A la Temporada Alta (mesos de juny, juliol, agost i setembre), a causa de la demanda, cal presentar una sol·licitud prèvia per part de les persones associades abans de divendres 15 de maig de 2020.
2) Reservar directament a través de la central de reserves on-line disposades a la pàgina web dels Residencials del Grup Montepío www.destinosdeSOL.es i www.balnearioledesma.com. Si utilitzes la central de reserves on-line hauràs de posar-te en contacte telefònic amb CCOO de Asturias 985257199 extensió 4407, per facilitar-te el CODI PROMOCIONAL.
3) En els dos casos hauràs d'aportar certificat de AFILIACIÓ on s'especifiqui que la persona afiliada es troba al corrent de pagament de la quota sindical.

Informació Montepio de Asturias 2021

Sol.licitud Balneario de Ledesma 2021

Sol.licitud estancia Los Alcazares Murcia 2021

Sol.licitud estancia Roquetas de Mar Almeria 2021

Tarifes Montepio 2020 prorrogades 2021

Nh Hoteles

Logo NH

Renovat l'acord de col·laboració entre NH Hotels i la CS de CCOO per a l'any 2020. La CS. de CCOO ha aconseguit una important millora de condicions per al conjunt dels afiliats i afiliades. L'acord assolit produeix una millora substancial sobre l'acord que es venia aplicant.

Oferta Nh 2020 para CCOO

Es tracta d'un descompte dinàmic entre el 8% i el 15% sobre la millor tarifa flexible disponible a tots els hotels de la cadena nacionals. Descompte aplicable en només allotjament per a qualsevol tipus d'habitació. Oferta aplicable tots els dies de l'any, variant el descompte en funció de l'ocupació i demanda de l'hotel a dates.
Pots realitzar la teva reserva:
- En línia, a través d'aquest Enllaç exclusiu Nh per a persones afiliades a CCOO al punxar s'aplica directament el descompte sense necessitat d'introduir cap codi.
- O bé pots fer la teva reserva per telèfon al 917949307 donant el codi 2200619858. IMPORTANT: El codi només està actiu per telèfon, no s'aplica al web general de NH (www.nh-hoteles.es)
Recorda que per aplicar el descompte és imprescindible presentar a l'hotel el certificat d'afiliació o el darrer rebut de pagament de la quota; sense aquest document no es realitzarà el descompte.
Actualitat COVID19: Consulta la informació més detallada sobre les mesures que estan prenent en els hotels NH per tornar a la normalitat amb totes les garanties de seguretat. Us anunciem que, a més dels hotels que hem anat reobrint fins ara, podem avançar-vos i als que ho estaran properament Consulta la llista aqui

Nh Mesures COVID-19

Ver propuestas Centro Recursos CCOO.es

A la web de la "Confederacion Estatal de CCOO" apartat "Centro de Recursos" podeu trobar les ofertes per a la afiliació concertades a la resta de l'estat