Descomptes en allotjaments a l'estranger

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

Association Vacances Tourisme Familles VTF (França)

Logo VTF
VTF-Association Vacances Tourisme Familles és una de les més importants associacions de turisme a França i compta amb una àmplia experiència des de fa diverses dècades en gestió de residències i altres equipaments de vacances.
La Confederació Estatal de CCOO ha arribat a un acord amb VTF que ens permet oferir als nostres afiliats i afiliades les mateixes condicions que als seus propis socis.
Residències de vacances, al camp, a la muntanya o al mar, 150 destinacions per la vostra estada a França.
Els afiliats i les afiliades es beneficien d'un descompte del 5 fins al 13% segons la temporada en els complexos i residències VTF (excepte sobre les promocions i les ofertes)

Per poder beneficiar-te dels descomptes que tens com a persona afiliada cal que truquis o enviïs un correu electrònic; els descomptes no estan disponibles a través del web.
Informació i reserves:

Atenció en espanyol al telèfon 902180785 de dilluns a divendres de 9.00 a 13.00 h. de 14.00 a 17.00 h.
Correu electrònic Cecile Renard crenard@vtf-vacances.com

Mes informació, fes clic aqui;

* Amb data 03/03/21 totes les instal·lacions estan tancades, confien poder obrir a la primavera

més informació »

Catalonia Hotels & Resorts

LOGO CATALONIA HOTELS