Descomptes en paradors nacionals

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

Paradores de Turismo

Logo Paradores

PARADORES OFERTA AFILIACIO CCOO

Renovat l'acord entre Paradors d'Espanya S.A i la CS de CCOO per a l'any 2021, amb un 15% descompte tot l'any a la tarifa "Parador" (una tarifa dinàmica que canvia els seus imports en funció de la disponibilitat).
Les reserves es poden fer a través de la central de reserves de Paradores al telèfon 913742500, a a/e reservas@parador.es, o directament a cada parador, identificant-se com a persona afiliada a de CCOO amb el codi CE15CCMM. No s'aplica a reserves de sol dinar o sopar, ni cafeteria, ni botiga, etc; s'aplica exclusivament si la reserva inclou allotjament.

TARIFA DAY USE
Estada al parador escollit durant el dia des de les 12 fins a les 18 hores per 45 € habitació doble.
Del 7/02/21 al 9/05/2021
----------------------------------------------------------------------------------
OFERTA 2021 PER A PERSONAL SANITARI
67€ allotjament habitació doble estándar, veure les condicions fent clic al títol de l'oferta. (Els Paradores de Hondarribia, El Saler i Santiago tenen un suplement de 20€nit.) Codi SAN12021