Descomptes en combustible

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

Galp

Logo GALP

Renovat l'acord de col·laboració entre la Confederació Sindical Estatal de CCOO i Galp Energia Espanya, pel qual es milloren les condicions que tenen les persones afiliades al sindicat.
A partir d'ara, el descompte s'incrementa a 6 cèntims/litre en tots els combustibles, 4 cèntims/litre en GLP, 3 cèntims/litre a les Balears i 7 cèntims/litre a les estacions de servei de Portugal.
Només poden realitzar-se 2 transaccions diàries. Mínim de 20 litres per tenir descompte. Màxim de litres diaris: 700. Màxim de litres per transacció 350.
Per beneficiar-te d'aquest nou descompte només has de demanar la nova targeta Galp, entra a https://ccoo.ahorraengalp.com/ completa les teves dades i la rebràs al teu e-mail. Si prefereixes el plàstic físic, també podràs sol·licitar-la en la mateixa pàgina web i la rebràs en unes 3 setmanes a l'adreça que indiquis.
Recorda que amb la teva targeta pots fer benzina a gairebé 500 estacions a Espanya i en més de 700 a Portugal. A més d'estalviar tots els mesos podràs participar en promocions exclusives. Hi pot haver Estacions de Servei sota bandera GALP, que no acceptin la TARGETA, consulteu al web www.galpenergia.com on s'accepta.

Normes ús targeta GALP

Cartell difusió noves condicions GALP 2021

Cartell GALP 2021

més informació »

Shell - Estacions serveis de Disa Grupo (Varies poblacions)

Logo DISA SHELL

CCOO a nivell estatal en col·laboració amb DISA ha signat un conveni mitjançant el qual es posaran a disposició de l'afiliació descomptes exclusius en proveïments i rentats a la seva xarxa d'estacions de servei DISA i Shell adherides.
Descompte de 5 cts. euro/litre a tots els combustibles a la Peninsula i Balears i 20% descompte en rentats
Per a beneficiar-se d'aquest descompte cal mostrar la teva TARGETA DE PAGAMENT AL COMPTAT
Només per presentar-la a qualsevol de les nostres EESS adherides, obtindràs el teu descompte.
El descompte el podràs acumular a la teva targeta o canviar-ho en el moment del subministrament

Oferta DISA per a l'afiliacio de CCOO

Oferta SHELL-DISA

Per donar-te d'alta i obtenir la teva targeta de forma immediata punxa al següent enllaç