Descomptes en lloguer vehicles- renting

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

> Renting SEAT (Peninsula y Baleares)

Logo SEAT_CUPRA

Renting vehicles SEAT a preus exclusius per a afiliació CCOO
Inclou: Manteniment, neumatics, assegurances vehicles, linia atenció conductor, assistencia a la carretera, gestio de multes.
Preus 48 mesos, 60.000 km preus sense incloure IVA
Alguns exemples: SEAT IBIZA des de 238,98 €/mes
SEAT LEON, des de 272,83 €/mes
SEAT ARONA, des de 298,9€/mes
QUOTES VALIDES FINS 30/04/2021

MES INFORMACIO, MODELS I PREUS OFERTA COMERCIAL

PREGUNTES FREQÜENTS

El Afiliat/ada ha de contactar amb un Concessionari SEAT de Península i Balears consultar aqui
acreditar la seva pertinença a l'organització mitjançant el carnet d'afilició, Alli podrà aclarir possibles dubtes i realitzar la comanda, lliurant la documentació sol·licitada.

Avis

Logo AVIS

COMUNICAT AVÍS CLIENTS. SITUACIÓ coronavirus
Després de la compareixença de l'Ministre de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, han permès a les empreses de lloguer de vehicles sense conductor continuar la seva activitat amb la possibilitat de llogar cotxes i furgonetes sempre que siguin destinats per a una activitat prevista en l'estat d'alarma. el document adjunt haurà de ser signat per tots els usuaris que facin ús dels serveis d'AVIS, confirmant que, el vehicle llogat serà utilitzat únicament i exclusivament per als usos de primera necessitat permesos sota l'esmentat Reial decret. Carta a signar per persones usuàries AVIS

La majoria de les oficines d'AVIS estan obertes (teniu la informació actualitzada a la nostra web www.avis.es i en GDS) unificant l'horari de tancament a les 16:00 hrs. Telèfon d'atenció a client: 902.248.824

Des de la Confederació estatal de CCOO s'ha renovat per al 2019 l'acord de col·laboració amb AVIS per al col·lectiu de persones afiliades, en molt avantatjoses condicions. Per a totes les persones afiliades hi ha una tarifa tancada, amb uns preus que s'aplicaran tots els dies de l'any. L'acord és extensiu fins al 2n grau de consanguinitat i / o afinitat de la persona afiliada a CCOO.
Les reserves es poden fer a través de el telèfon 932934897, en qualsevol oficina AVIS, o bé a través del web www.avis.es amb el Codi E247102
Codi reserva especial estiu: E247104

Tarifes 2019 AVIS per CCOO

EUROPCAR

Logo EUROPCAR

La Confederació Estatal de CCOO informa que ha renovat l'acord de col·laboració amb Europcar per al 2020, per al col·lectiu de persones afiliades, en molt avantatjoses condicions
* Nou càrrec de desinfecció causa de la millora dels protocols de neteja i desinfecció. Europcar ha dissenyat un Programa de Seguretat que pots consultar aqui . En aquest sentit, han pres la decisió d'aplicar un càrrec de neteja en cada lloguer amb recollida a partir de el 18 de juliol (2,50 € en el cas d'Espanya). Aquest càrrec no està inclòs en l'oferta especial a l'afiliació de CCOO
Per a totes les persones afiliades hi ha una tarifa tancada, amb uns preus que s'aplicaran tots els dies de l'any, i que suposen entre un 20% i un 25% de descompte en el lloguer de vehicles a la Península, i entre un 10% i un 15% per a Canàries i Balears.

Tarifes EUROPCAR 2019-2020 per afiliacio CCOO

En l'acord es manté l'oferta per als/les afiliats/des d'adquirir vehicles provinents de la seva flota, amb importants descomptes sobre el preu que consta en el seu web. També hi ha importants descomptes en el lloguer de vehicles industrials (Furgonetes)
Per a les persones afiliades la tarifa inclourà quilometratge il·limitat i assegurança personal d'accidents, entre d'altres. Hi ha altres suplements que queden a elecció de l'usuari.
Les reserves es poden fer a les oficines de BThe Travel Brand, o en qualsevol de les oficines Europcar, a la central de reserves de la web d'Europcar (www.europcar.es), donant el codi 42103771 que et identifica com afiliat/da a CCOO. També hi ha un enllaç que et porta directament a la web exclusiva d'Europcar per als/les afiliats/des

Enllaç exclusiu per afiliacio de CCOO

Hertz

La Confederació Estatal ha renovat l'acord per al 2020, pel qual s'estableix una tarifa única i exclusiva en els lloguers de vehicles a la Península, Canàries i Balears. Aquestes tarifes tenen sempre el caràcter de millor tarifa disponible en cada moment i són vàlides per a tots els dies de l'any, però sempre que fem una reserva hem d'informar sobre si en aquest moment hi ha una promoció, oferta, etc. de la qual ens poguéssim beneficiar.
Per a les persones afiliades la tarifa que sigui aplicada inclourà 400 Quilòmetres/dia, sense càrrecs de recollida i/o lliurament en Aeroports, ports i estacions Renfe, incloses les terminals AVE. La modalitat de cobertura d'assegurança queda a la lliure contractació per part de l'usuari.
Tarifes HERTZ per a CCOO
Les reserves es poden fer utilitzant el codi 790334 a les oficines de BThe Travel Brand, a la central de reserves i mitjançant el

Enllaç exclusiu HERTZ per a afiliació CCOO

Aquest acord es complementarà amb un de específic pel qual qualsevol persona afiliada a CCOO podrà adquirir qualsevol vehicle que estigui en venda de la flota d'Hertz, amb un descompte determinat.