Descomptes en tallers de reparacions

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

Automòbils Guti (Les Roquetes / Sant Pere de Ribes)

15% en material de revisions (olis i filtres) i un 10% en material d'embragatges, frens i distribucions.

Rodi Motor Services

Logo RODI

Oferta RODI MOTOR SERVICES per a l'afiliació CCOO

- Revisions sense IVA (Una revisió anual per matrícula)
- 10% extra en descompte amb mà d’obra
- 10% extra de descompte amb recanvis
- Reparació de punxades gratuïtes
A tots els centres pertanyents a RODI METRO SL excloent franquícies Rodi Motor Services i Rodi Motor Services Andorra.
Les persones afiliades a CCOO-Catalunya haurà de registrar-se a la pàgina web de www.rodi.es/colectivos complimentant les dades personals i introduint el codi de descompte exclusiu de CONC-CCOO: M44R Al efectuar aquest procediment l’afiliat/da passarà automàticament a beneficiar-se dels descomptes anteriorment mencionats

Clic aqui per veure llistat tallers RODI a Catalunya

més informació »

Taller Gudayol - Mecànica (Salt)

Logo taller Gudayol

Importants descomptes en reparacions i condicions preferents a la compra de vehicles nous i d’ocasió.
Demostrant la condició de persona afiiliada a CCOO mitjançant e-carnet, rebut bancari actualitzat o document justificatiu

més informació »

Taller Gudayol - Xapa i Pintura (Girona)

Logo taller Gudayol

Talleres Tesa (Barcelona)

Descomptes del 15% a la mà d'obra.