Descomptes en teatres

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

Sala Fenix-Associacio La Ira Teatro (Barcelona)

Logo Sala Fenix

Preu de l'entrada a qualsevol espectacle de 10 euros a la taquilla i 10,80 euros a l'enllac per compra on-line a la seva web amb el codi DESCOMPTECCOO per a tota la afiliació degudament acreditada. Condicions igualment aplicables als familiars de primer grau (parella i fills i filles menors d'edat).

més informació »

Sala Versus Glories (Barcelona)

Logo Versus Glories

Preu de l'entrada 12 euros i ofertes puntuals, per a tota l'afiliació a CCOO degudament acreditada, condicions igualment aplicables als familiars de primer grau (parella i fills i filles menors).
Venda a taquilla, telefon o reserva via email

Teatre Aquitania (Barcelona)

Logo Aquitania

Descompte del 20% a totes les funcions. Per fer la reserva es via email (info@aquitaniateatre.es), dient la obra que es vol veure i el dia i que son afiliats/-des a CCOO, el pagament es realitzará el mateix dia de la funció a la taquilla del teatre

més informació »

Teatre Gaudi Barcelona (Barcelona)

Logo Teatre Gaudi Barcelona

Descompte del 25% en els preus. Condicions igualment aplicables als familiars de primer grau (parella i fills i filles menors d'edat)

Xarxes socials:
Facebook: https://www.facebook.com/teatregaudi/
Twitter: https://twitter.com/teatregaudi
Instagram: https://www.instagram.com/teatregaudi/?hl=es

més informació »

Teatre Joventut (L'Hospitalet de Llobregat)

Logo Teatre Joventut

25% sobre el preu de l'entrada (dues localitat per carnet).
Descompte del 25% sobre el preu d’entrada a qualsevol dels espectacles, inclosos en els programes del Teatre Joventut i Auditori Barradas. Aquest descompte no serà acumulable amb cap altra modalitat de descompte vigent. Els titulars dels carnets d’afiliació a CCOO podran gaudir d’aquest descompte en l’adquisició de fins a 2 localitats per representació.
Les localitats es podran adquirir directament a les taquilles del Teatre Joventut i de l’Auditori Barradas respectivament, prèvia exhibició del carnet d’afiliació a CCOO o document acreditatiu equivalent i el DNI. Igualment, es podrà sol·licitar en qualsevol moment a la persona que hagi adquirit les entrades per aquest mitjà que mostri les seves dades personal que la identifiquin com a beneficiària del carnet d’afiliació a CCOO

Teatre Poliorama (Barcelona)

Logo POLIORAMA

Espectacles inclosos a la oferta:
ELS BRUGAROL Fins al 02 de maig de 2021.
Descompte del 20% en les entrades per a la afiliació de CCOO, a través de la web del Teatre, utilitzant el codi promocional 20CCOO. (Amb aquest codi es podran comprar un màxim de dues entrades per persona)
A cals Brugarol -família de l’alta burgesia catalana- la filla, l’Anna, activista social i feminista, decideix canviar-se el primer cognom pel de la mare. Per l’Antoni Brugarol és inconcebible que la seva filla ja no es digui Brugarol. Per això, recorrerà a tota mena d’argúcies i xantatges perquè l’Anna es faci enrere.
Autoría: Ramon Madaula, Direcció: Mònica Bofill Intèrprets: Ramon Madaula, Jaume Madaula i Estel Solé

Els Brugarol

EL CORONEL NO TIENE QUIEN LE ESCRIBA Del 5 al 30 de maig de 2021.
Descompte del 15% en les entrades per a la afiliació de CCOO, a través de la web del Teatre, utilitzant el codi promocional 15CCOO. (Amb aquest codi es podran comprar un màxim de dues entrades per persona)
Basat en la novel.la de Gabriel García Marquez
Espectacle en castellà, durada de 90 minuts
El vell coronel i la seva dona viuen en la misèria, esperant la carta de govern en la qual li comuniquin la concessió de la pensió promesa pels seus serveis durant la guerra. Però aquesta carta mai arriba i mentrestant la vella parella malviu en la pobresa alimentant a un gall de baralla, que és la seva única esperança de supervivència. La tragèdia del vell coronel és el reflex de la injustícia al món. La seva capacitat de resistència davant les adversitats que li presenta la destinació és infinita, guiat per una rebel·lia tan sòlida com la seva esperança i la seva fe en l'ésser humà.

El Coronel

més informació »

Teatre del Raval (Barcelona)

Logo Teatre del Raval

Descompte del 20% a la taquilla per la compra de 2 entrades presentant el carnet d'afiliació.
Vàlid per els espectacles per adults de la programació habitual (excepte familiars i cicles com la Mostra del Teatre de Barcelona que estan excloses)
Condicions igualment aplicables als familiars de primer grau (parella i fills i filles menors)