Gabinet Tècnic Jurídic

CCOO aconsegueix el reconeixement de categoria superior a una funcionària interina

El Gabinet Tècnic Jurídic del sindicat guanya una important demanda contra l'Ajuntament de Pineda de Mar.

més informació »

Els serveis jurídics de CCOO de Catalunya aconsegueixen una important sentència davant d'acomiadaments durant l'estat d'alarma

Aplica una indemnització molt superior a la improcedència, com a mesura dissuasiva i en aplicació del Conveni 158 de l'OIT.

més informació »

CCOO de Catalunya valora molt positivament la resolució favorable de l'autorització de residència per a la família del doctor Mario Rafael Chalco

El CITE ha gestionat la sol·licitud de la família del facultatiu argentí que va morir a causa de la COVID-19 mentre treballava a l'Hospital de Martorell després de 105 dies a la UCI.

més informació »

CCOO de Catalunya denuncia un increment d'acomiadaments en frau de llei

Els serveis jurídics del sindicat han fet 1.371 serveis durant l'estat d'alarma.

més informació »

Campanya de CCOO de defensa jurídica contra els acomiadaments i les finalitzacions de contracte durant l'estat d'alarma per COVID-19

L'actuació fraudulenta d'algunes empreses no pot quedar sense resposta sindical i jurídica.

més informació »

CCOO guanya una sentència que condemna Gas Natural a garantir el teletreball a una treballadora durant dos dies a la setmana com a mesura de conciliació per cura de fills

Dret a adaptar el lloc de treball per conciliar.

més informació »

CCOO valora positivament la sentència que declara la readmissió obligatòria dels 3 treballadors acomiadats per SLM

CCOO d'Indústria de Catalunya valora molt positivament aquesta sentència, ja que dona la raó als arguments defensats pel Gabinet Tècnic i Jurídic del sindicat, que ha portat el cas. Amb la readmissió dels treballadors ha quedat palesa la persecució sindical que han patit aquestes tres persones per defensar els drets i les condicions laborals del conjunt de treballadors i treballadores de SLM-T12.