Demà dijous, 25 de març, a les 18 hores, en el marc del Club de Lectura COCOS

CCOO presenta “El fill del xofer” amb Jordi Amat

Foto

Demà dijous, 25 de març, a les 18 hores, a la sala d’actes de CCOO a Cornellà, el club de Lectura COCOS que forma part de les activitats de cultura i memòria democràtica de l’Aula de Formació Joan N. García-Nieto, en col·laboració amb la Fundació Cipriano García de CCOO de Catalunya, presenta el llibre: ”El fill del xofer”.

Participarà l'autor del llibre, el filòleg i escriptor, Jordi Amat, a través d’un diàleg i debat literari amb Gonçal Évole.

El llibre relata l’ascens i caiguda del periodista i advocat Alfons Quintà, fent un relat magistral sobre les clavegueres del poder a Catalunya. “El fill del xofer” ha estat tot un fenòmen literari, arribant a la seva 6a edició i alguns crítics han apuntat:“ ... és un llibre necessari tot i que no ens agradi mirar-nos al mirall ni saber les misèries de persones del món polític i social que potser hem seguit, envejat i admirat”.

El club de lectura COCOS organitza permanentment actes sobre literatura, incorporant els criteris de proximitat, convidant autors i autores del Baix Llobregat i sobre obres amb contingut social i/o laboral.

24/03/2021