CCOO assoleix un acord per revertir la situació

Èxit de la mobilització contra els acomiadaments i l'actitud antisindical d'AVITRANS URGENTE, SL

Foto

El passat dia 5, CCOO va convocar una mobilització contra els acomiadaments de dos candidats del sindicat en les eleccions promogudes al centre de treball d’AVITRANS URGENTE, SL, del Prat de Llobregat, vinculat a SEUR GEOPOST.

Uns seixanta representants dels treballadors i treballadores es van concentrar davant la delegació de l’empresa a Catalunya per manifestar el seu rebuig i posar en evidència l'actitud antisindical de l’AVITRANS, que va acomiadar els candidats de CCOO només conèixer el corresponent preavís electoral.

Fruit de la pressió sindical i després de quatre hores de concentració, es va arribar a un acord verbal amb l’empresa per mantenir una reunió urgent per tal de solucionar el conflicte. El pacte es va realitzar davant els responsables de la Guàrdia Civil i de l’empresa SEUR.

Un cop mantinguda la corresponent reunió al locals del sindicat intercomarcal de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO, a Cornellà, es va assolir un acord prou important, amb dos punts bàsics:

-     Indemnització per acomiadament improcedent als companys que van manifestar la seva voluntat de no continuar a l’empresa.

-     Compromís de l’empresa de facilitar el procés electoral, que s’inicia el proper 14 de juliol.

CCOO considera que ha estat un molt bon acord, gràcies a la gran mobilització organitzada davant l’empresa. Tanmateix, el sindicat és conscient que no ha acabat la feina, i ara cal aconseguir representació en aquesta empresa per continuar defensant els drets de les persones que hi treballen.

CCOO vol agrair a totes les companyes i a tots els companys la seva participació en aquesta justa reivindicació.

13/07/2021