La direcció pretén externalitzar activitats a Abrera

SEGONA JORNADA DE VAGA CONTRA ELS ACOMIADAMENTS ANUNCIATS PER GENERAL CABLE

Foto

Demà dimarts, 20 de juliol, els treballadors i les treballadores de la planta de General Cable d’Abrera, del Grup Prysmian, tornaran a fer una jornada de 24 hores de vaga com a resposta als acomiadaments anunciats per l’empresa. CCOO d’Indústria del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf dona suport a la convocatòria i exigeix a la direcció de la multinacional que faci marxa enrere en la seva decisió.

General Cable ha decidit externalitzar les activitats del magatzem de producte acabat de la planta d’Abrera a l’empresa Grup CTC i ha anunciat l’acomiadament de les 7 persones que treballen en aquest magatzem.

La representació sindical adverteix l’empresa que no permetrà uns acomiadaments totalment injustificats i que suposen un atac frontal als drets dels treballadors i treballadores.

Si l’empresa no fa marxa enrere el proper dia 27 de juliol es convocarà una nova jornada de vaga.

19/07/2021