Després de fortes mobilitzacions i del suport del sindicat

CCOO obté la totalitat de la representació sindical a l'empresa AVITRANS URGENTE

El passat 5 de juliol, una gran concentració de prop de 60 sindicalistes va deixar clara la determinació de CCOO i de les treballadores i dels treballadors d’AVITRANS URGENTE, SL, de dur a terme les primeres eleccions sindicals al centre de treball del Prat de Llobregat per dotar-se de la corresponent representació de la plantilla.

Fruit de l’èxit de les mobilitzacions es va arribar a un acord en relació amb els candidats acomiadats. També incorporava el compromís d’un canvi d’actitud per part de la direcció AVITRANS URGENTE, i que aquesta no impediria la celebració de les eleccions sindicals promogudes per CCOO.

Ahir va tenir lloc l’acte de votació per elegir 3 representants dels treballadors i treballadores. S’han presentat 6 candidats, tots sota les sigles de CCOO, que han comptat amb el suport de la plantilla, expressat amb el seu vot.

La culminació d’aquest procés electoral significa un èxit total de les intenses negociacions realitzades i, especialment, de la gran mobilització del 5 de juliol.

La Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO del Baix Llobregat, l'Alt Penedès, l'Anoia i el Garraf agraeix a totes les persones que, d’una manera o altra, han participat en aquesta campanya en defensa dels drets sindicals de les companyes i els companys de l’empresa AVITRANS, demostrant una vegada més que la lluita i la unitat sindicals són una eina útil i necessària per a la defensa dels drets laborals.

20/07/2021