Butlletí de les Biblioteques de CCOO de Catalunya (gener del 2022)

Les principals novetats incorporades al catàleg de la Biblioteca: llibres, revistes, articles, etc.

més informació »

'Butlletí d'actualitat jurídica i sindical', núm. 71 (desembre del 2021)

Aquest 'Butlletí' presenta un comentari de sentència gestionada pel GTJ de CCOO de Catalunya sobre calendari laboral i vulneració del dret a la llibertat sindical. També inclou el protocol contra la violència de gènere acordat a Louis Vuitton, així com informes, guies i comentaris de la nova proposta de directiva europea sobre el treball a les plataformes digitals, el teletreball, la precarietat al món laboral, etc.

més informació »

Presentació del llibre ‘¿Tienen patria los obreros? Rosa Luxemburg y la cuestión nacional (1893-1918)'

Aquest llibre se centra en el posicionament de Rosa Luxemburg sobre la qüestió nacional i el dret d'autodeterminació i el debat al si del marxisme entre 1848 i 1918. Els autors han passat de l'examen de les posicions de l'autora a l'anàlisi dels debats al voltant d'aquesta qüestió en el món del moviment obrer d'arrel socialdemòcrata anterior i immediatament posterior a la Gran Guerra.

més informació »

Vídeo de la presentació del llibre 'Pasionaria. La vida inesperada de Dolores Ibárruri', de Diego Díaz

Vídeo de la presentació del llibre de Diego Díaz "Pasionaria. La vida inesperada de Dolores Ibárruri", amb la participació de de la historiadora Paola lo Cascio, de Laura Pérez, regidora de Drets Socials de l'Ajuntament de Barcelona i del diputat d'En Comú Podem, Gerardo Pisarello, tots ells conversaran amb l'autor sobre el seu llibre.

més informació »

Recull de convenis col·lectius i documentació de negociació col·lectiva (novembre del 2021)

Aquesta llista inclou tots els convenis col·lectius publicats a diaris oficials al novembre. També presenta articles de publicacions periòdiques, guies sindicals, etc.

'Pasionaria. La vida inesperada de Dolores Ibárruri', de Diego Díaz

El proper 13 de desembre, a les 18.30 hores, a l'Espai Assemblea de CCOO de Catalunya (Via Laietana 18, Barcelona), es farà la presentació del llibre de Diego Díaz “Pasionaria. La vida inesperada de Dolores Ibárruri” on comptarem amb la participació de la historiadora Paola lo Cascio, de Laura Pérez, regidora de Drets Socials de l'Ajuntament de Barcelona i del diputat d'En Comú Podem, Gerardo Pisarello, tots ells conversaran amb l'autor sobre el seu llibre.

més informació »

Jornada impunitats. Via Laietana: impunitat o memòria?

L'Ateneu de Memòria Popular, en col·laboració amb la Fundació Cipriano Garcia – CCOO de Catalunya, organitza la Jornada impunitats. Via Laietana: impunitat o memòria?, que es farà el proper dissabte, 11 de desembre de 2021, de 10 a 14 hores, a l'Espai Assemblea de CCOO de Catalunya, Via Laietana 18, Barcelona.

més informació »

Butlletí d'actualitat jurídica i sindical, núm. 70: monogràfic de les 4es. Jornades Jurídiques de CCOO de Catalunya

Aquestes jornades, sota el títol "Les relacions laborals en un entorn digital" s'han celebrat els dies 28 i 29 d'octubre de 2021.

Vídeo de la presentación del llibre 'El camarot del capità', de Màrius Carol

El periodista i escriptor Màrius Carol ens va presentar el seu nou llibre, 'El camarot del capità', acompanyat de Gonçal Évole, periodista, i Marc Andreu, director de la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya. El mirador privilegiat d'un director de diari (2013-2020), 'El camarot del capità' és el relat apassionant del període en què Màrius Carol va dirigir 'La Vanguardia', del desembre del 2013 al febrer del 2020.

més informació »

Les eleccions sindicals, clau per construir democràcia. Passat, present i futur

Commemoració del Dia de la Fundació, el 22 de novembre, sobre el tema "Les eleccions sindicals, clau per construir democràcia. Passat, present i futur", que repassarà la importància que van tenir els processos d'eleccions sindicals en la lluita antifranquista, i el paper de CCOO de Catalunya, com a primera força sindical en democràcia.

més informació »

Recull de convenis col·lectius i documentació de negociació col·lectiva (octubre del 2021)

Aquesta llista inclou tots els convenis col·lectius publicats a diaris oficials a l'octubre. També presenta articles de publicacions periòdiques, guies sindicals, etc.

Presentació del llibre 'El camarot del capità', de Màrius Carol

El periodista i escriptor Màrius Carol en presenta el seu nou llibre, 'El camarot del capità', acompanyat de Gonçal Évole, periodista i responsable del Club de Lectura COCOS de CCOO BLLPAG, i Marc Andreu, director de la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya.

més informació »

Butlletí de les Biblioteques de CCOO de Catalunya (Octubre de 2021)

Les principals novetats incorporades al catàleg de la Biblioteca

més informació »

Exposició ‘Cinc minuts de silenci. El moviment obrer i l'Assemblea de Catalunya'

L'exposició 'Cinc minuts de silenci. El moviment obrer i l'Assemblea de Catalunya', evoca la relació entre la vaga de SEAT i altres lluites obreres del moment amb la constitució de l'organisme unitari antifranquista, el 7 de noviembre de 1971. L'exposició es podrà visitar fins el desembre, a l'Espai Assemblea, de 10 a 13.30 i de 16.30 a 18 hores.