50è aniversari de l'Assemblea de Catalunya

El Seminari Salvador Seguí i la Fundació Cipriano Garcia organitzen, el 9 de setembre, l'acte de CCOO que, en el marc de la Diada Nacional de Catalunya, commemora enguany els 50 anys de la creació de l'Assemblea de Catalunya a l'església de Sant Agustí de Barcelona.

més informació »

Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya: «La (re)construcció de l'estat del benestar» (6 i 7 de juliol del 2021)

La 30a Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya, que se celebra a Barcelona el 6 i 7 de juliol de 2021, vol reflexionar sobre “La (re)construcció de l'estat de benestar” des del convenciment refermat que cal posar en valor els treballs, els serveis i l'atenció públiques i que uns pilars socials sòlids que contribueixin a la reducció de les desigualtats són imprescindibles per a una reconstrucció efectiva de la nostra societat.

més informació »

'Butlletí d'actualitat jurídica i sindical', núm. 68 (juliol del 2021)

Aquest 'Butlletí' presenta un comentari de sentència gestionada pel GTJ de CCOO de Catalunya sobre càlcul de prestació d'IT per malaltia comuna de representant de comerç. També inclou articles, recursos web, publicacions, informes i entrades de blogs jurídics sobre l'acord de pensions 2021, sentència del TS i acord sobre temporalitat a les administracions públiques, la demanda d'un local sindical a l'Aeroport de Barcelona - El Prat, els riscos psicosocials i teletreball o el nou dret d'informació sobre algoritmes.

més informació »

Manifest de les entitats memorialistes per al desmantellament i la retirada del monument franquista de Tortosa

Demanem que en el nostre espai públic no hi hagi cap rastre del franquisme i, com a mesura de reconeixement i homenatge als lluitadors per la democràcia i les llibertats, les entitats memorialistes de Catalunya signen i volen fer públic aquest manifest.

Actuació de la coral Roig Encès

El passat 7 de juliol, la coral Roig Encès de CCOO de Catalunya va oferir un recital en reconeixement de la tasca realitzada per tots els companys i companyes de CCOO durant la pandèmia de la COVID-19.

més informació »

Recull de convenis col·lectius i documentació de negociació col·lectiva (juny del 2021)

Aquesta llista inclou tots els convenis col·lectius publicats a diaris oficials al més de juny. També presenta articles de publicacions periòdiques, guies sindicals, etc.

més informació »

'Butlletí' de les biblioteques de CCOO de Catalunya (Juliol del 2021)

Una selecció de les novetats de les biblioteques del CERES i de l'Arxiu Històric de CCOO de Catalunya.

1962/2022 Dos moments de canvi de direcció

Acte de reflexió entre el periodista Enric Juliana i el sindicalista Isidor Boix sobre el paper de l'esquerra i el sindicalisme en conversa amb la historiadora i codirectora de ‘Treball' Paola Lo Cascio. Dilluns, 12 de juliol, a les 17.00 h.

més informació »

L'Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona inaugura nova exposició sobre premsa clandestina

L'exposició està estructurada en diversos àmbits, tot començant per l'explicació de la formació de la col·lecció a l'AHCB, i continuant per la producció i repressió de la lletra clandestina, les octavetes a la postguerra, i l'agitació tant política com obrera, universitària i social.

30a Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya

La 30a Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya, que se celebra a Barcelona el 6 i el 7 de juliol del 2021, vol reflexionar sobre “La (re)construcció de l'estat del benestar” des del convenciment refermat que cal valorar els treballs, els serveis i l'atenció públiques, i que uns pilars socials sòlids que contribueixin a la reducció de les desigualtats són imprescindibles per a una reconstrucció efectiva de la nostra societat.

més informació »

CCOO de Catalunya denuncia l'elevada precarietat que afecta la població estrangera ocupada en els àmbits de cures

L'estudi, elaborat pel Centre d'Estudis i Recerca Sindicals i el Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers de CCOO de Catalunya, tracta sobre la situació laboral de la població estrangera a Catalunya en l'àmbit de les cures i fa referència a dades sobre la presència de persones estrangeres a Catalunya i la seva situació en el nostre mercat de treball en finalitzar l'any 2019.

més informació »

Recull de convenis col·lectius i documentació de negociació col·lectiva (maig de 2021)

Aquesta llista inclou tots els convenis col·lectius publicats a diaris oficials al més de maig. També presenta articles de publicacions periòdiques, guies sindicals, etc.

més informació »

Butlletí d'Actualitat Jurídica i Sindical, núm. 67 (juny del 2021)

Aquest 'Butlletí' presenta comentaris de sentències destacades gestionades pel GTJ de CCOO de Catalunya, articles sobre eleccions sindicals, guies, estudis, guies, recursos web i articles a blogs jurídics sobre la pròrroga dels ERTO per causa de la COVID-19, la llei 'rider', el teletreball i la salut laboral, la igualtat retributiva i els plans d'igualtat, etc.

Presentació de la publicació 'CCOOmics_21'

Presentació de la publicació 'CCOOmics_21' pels seus autors i autores, alumnes de les escoles d'art de la Llotja, Pau Gargallo, Massana, Art la Industrial, Serra i Abella i L'Escola del Treball.

Actuacions culturals del 12è Congrés de CCOO de Catalunya

Els delegats i delegades del 12è Congrés de CCOO de Catalunya han pogut gaudir de diverses actuacions musicals i espectacles teatrals com a mostra de suport del sindicat cap al món de la cultura.

més informació »

Enquesta 2021 sobre opinions i actituds sociopolítiques de l'afiliació de CCOO de Catalunya

CCOO de Catalunya fa molts anys que procurem tenir un coneixement de quines són les opinions, motivacions i inquietuds de la nostra afiliació. Les enquestes han estat un element fonamental per a aquesta tasca. Al llarg del temps hem anat canviant les qüestions plantejades d'acord amb l'actualitat sindical i sociopolítica del moment.

més informació »

Recull de convenis col·lectius i documentació de negociació col·lectiva (abril del 2021)

Aquesta llista inclou tots els convenis col·lectius publicats a diaris oficials al més d'abril. També presenta articles de publicacions periòdiques, guies sindicals, etc.