Servei d'informació i documentació jurídica

'Butlletí d'actualitat jurídica i sindical', núm. 68 (juliol del 2021)

Butlletí 68

Presentem un nou número del Butlletí d'Actualitat Jurídica i Sindical

La secció "Activitat del Gabinet Jurídic" presenta un comentari de sentencia del TSJC, elaborat per Jesús Martínez, sobre com calcular la prestació d'IT per malaltia comuna d'un representant comercial.

A la secció "Eleccions sindicals", Climent Pujol exposa les funcions desenvolupades per l'Oficina Electoral de CCOO de Catalunya. La secció "Estudis jurídics i sindicals" inclou documentació, articles, informes, etc., sobre l'acord de pensions 2021, la temporalitat a les administracions públiques (acord i situació jurídica de persones treballadores), la demanda sobre un local sindical a l'Aeroport de Barcelona - El Prat, els riscos psicosocials i el teletreball, el contracte de formació i aprenentatge o el nou dret d'informació sobre els algoritmes que incideixen en les condicions laborals.

La secció "Jurisprudència" dona notícia de tres sentències; sobre la durada de contracte d'interinidad per vacant al sector públic (TS), sobre minva retributiva en empresa de titularitat pública durant la COVID-19 i sobre consideració de temps efectiu de treball durant la prestació en modalitat de teletreball al sector dels centres d'atenció multicanal -contact center-.

Finalment, la secció "Enllaços" destaca els nous números del Butlletí del mapa de la negociació col·lectiva a Catalunya i de la revista Lex Social (aquesta última inclou una secció monogràfica sobre el sector de les cures).

Et convidem a fer-nos arribar suggeriments i comentaris, així com a sol·licitar altes per rebre el Butlletí a l'adreça de correu electrònic: biblioteca@ccoo.cat

Seguiu-nos a les xarxes socials!

Twitter: @FundCipriGarcia

Facebook: www.facebook.com/fundacio.ciprianogarcia