Butlletí de notícies - ïndex de revistes

Tota la informació, legislació, guíes i recomanacions al voltant del coronavirus la trobaràs aquí.

més informació »

La reducció de la temporalitat a les administracions públiques ha estat convalidada al Congrés

El Real Decret Llei 14/2021, convalidat avui, plasma l'Acord aconseguit amb CCOO, UGT i CSIF en la Mesa de Negociació el passat 5 de Juliol, i per això en fem una valoració positiva. Mitjançant el RDL, l'acord entrarà en vigor en tots els seus termes l'endemà de la seva publicació en el BOE.

Programa Treball i Formació - inserció sociolaboral CNDC

Properament el Servei Públic d'Ocupació de Catalunya publicarà una nova convocatòria per fomentar la inserció sociolaboral de persones en una situació d'especial vulnerabilitat i amb més dificultats per trobar feina.

més informació »

Preguntes i respostes sobre l'Acord de temporalitat a l'Administració pública

Aquí podràs trobar respostes a preguntes freqüents que ens podem fer davant el nou acord de temporalitat a les administracions públiques.

Butlletí de notícies

- 5a onada COVID-19 - Concentració contra agressió sexual a presons - Mossos de CCOO denúncien manca de personal - Èxit de la mobilització A Avitrans, SL - Campanya FSC "PROU D'EXCUSES, LABORALITZACIÓ JA!" - Descomptes a l'afiliació

Butlletí de notícies

- Correos i la variant delta - NO a la repressió sindical! - Assemblees territorials de l'Àrea Pública de CCOO - Inscripció ajuts persones en ERTO - 30a Escola d'Estiu

Butlletí de notícies

- 28-J dia Orgull LGTBI+ - Lluita per uns serveis socials dignes - El lleure cultural i socioeducatiu es mobilitza - Butlletí d'ocupació pública

Butlletí de notícies

- Iniciativa europea per a l'alliberament de les patents de la vacuna COVID - CCOO Sant Feliu de Llobregat - Mossos CCOO - Recull de convenis col·lectius - XVII edició de l'UPEC

més informació »

Èxit de la mobilització contra els acomiadaments i l'actitud antisindical de l'empresa Avitrans Urgente, SL

Fruit de la pressió sindical i després de 4 hores de concentració, vam arribar a un acord verbal amb l'empresa per reunir-nos urgentment per solucionar el conflicte, acord que es va realitzar davant els responsables de la Guàrdia Civil i de l'empresa SEUR.

Acord amb el Ministeri de Política territorial i Funció Pública

CCOO, CSIF i UGT, els tres sindicats legitimats per negociar les condicions laborals de les treballadores i treballadors de les administracions públiques de tot l'Estat, hem arribat a un acord en matèria de temporalitat a les Administracions Públiques.

més informació »

El govern no ens reconeix ni ens compensa l'esforç que hem fet

Ahir dia 1 de juliol de 2021 es va reunir la la Mesa General de l'Empleat Públic de la Generalitat de Catalunya (MGEPGC) per primer cop després de la constitució del nou Govern. No es reunia des del 29 d'octubre del 2020. Hem constatat el poc interès del govern en les treballadores i els treballadors que sustentem els serveis públics en la crisi sanitària i social que vivim i la poca diligència per pagar el que ens deuen. Cal complir de manera íntegre l'acord de la mesa, aconseguit amb la convocatòria de vaga de CCOO i UGT del 12 de desembre del 2018. L'Administració diu que el Govern el vol complir, però s'excusen en problemes tècnics per endarrerir els pagaments.

L'orgull LGTBI+ 2021 TRANSFORMA el treball i la ciutadania

El 28 de juny del 1969 es produïa una batuda en un pub de Nova York anomenat Stonewall Inn, principalment freqüentat per persones transsexuals, travestís, drags i homosexuals: la consigna era arrestar els qui portessin roba del sexe oposat al qual figurava en els seus carnets d'identitat. Aquella batuda va donar lloc a un altercat que marcaria l'inici del moviment LGTBI+ i deixaria en la nostra memòria noms com Sylvia Rivera, Marsha Johnson o Tammy Novak, dones transsexuals que, al costat d'altres persones d'aquesta comunitat, van protagonitzar aquella fita revolucionària.

CELEBRAT EL CONGRÉS DEL SECTOR ESTATAL DE CARRETERA I LOGÍSTICA DE CCOO

El congrés, celebrat amb el lema “Som ciutadania, som essencials”, va congregar 100 persones delegades amb dret a vot, les quals havien estat triades prèviament per representar les seves delegacions territorials. Els delegats i delegades van optar majoritàriament per donar suport al projecte encapçalat per Paco Vegas, que s'ha convertit en el nou secretari general del sector.

més informació »

Conflicte laboral del personal funcionari i la policia local de l'Ametlla de Mar amb l'equip de govern

Aquest col·lectiu va quedar fora de les negociacions per millorar les seves condicions laborals que l'ajuntament va negociar i pactar amb el personal laboral l'any 2020, tot i que les condicions que siguin comunes s'haurien d'haver negociat conjuntament amb la representació del personal laboral i amb la representació del personal funcionari com diu la jurisprudència del Tribunal Suprem.

Butlletí de notícies

- Pròrroga dels erto - La nova normalitat - Mobilitzacions contra el desballestament de correus - Oferta d'ocupació a l'administració de l'estat - XVII Jornades UPEC

Altres notícies »