Actualitat

Jornada: Polítiques públiques per a la prevenció i l'abordatge de les violències masclistes

La violència masclista és estructural i té múltiples formes d'expressió (violència parella o exparella, violència vicària, assetjament sexual i per raó de sexe a la feina, agressions sexuals, violència econòmica o digital, violències contra els drets LGTBI+...).

més informació »

Presentem al·legacions al projecte de criteris tècnics de subministrament i control de qualitat de l'aigua de consum

CCOO al costat del sector del Cicle Integral de l'Aigua de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO ha presentat esmenes al Projecte de Reial decret pel qual s'estableixen els criteris tècnics sanitaris del subministrament i control de la qualitat de l'aigua de consum que ha estat sotmesa a tràmit de participació.

més informació »

El sindicalisme útil: recuperem la paga robada el 2014!

Acabem d'aprovar el retorn íntegre, a la nòmina de novembre, de la totalitat de la paga extra del 2014, que ens van robar amb l'excusa de la crisi-estafa.

Ple de formació de l'FSC de CCOO de Catalunya

La FSC va convocar un ple amb els responsables de territoris i sectors per tal d'unificar criteris de formació un cop passada l'etapa més dura de la pandèmia. Es va posar l'accent en la formació com un element estratègic i de promoció personal per al conjunt de l'afiliació, la creació del comitè de formació a les empreses i el nomenament de delegades i delegats de formació.

més informació »

La jubilació i la passarel·la de les policies autonòmiques al Senat

Dimecres dia 13 d'octubre, i com a continuació de la ronda de contactes i reunions que estan tenint els responsables de les policies autonòmiques de CCOO amb diferents partits polítics a escala nacional, ha tingut lloc una trobada al Senat amb la senadora, Amelia Salanueva, i el diputat i membre de la Comissió del Pacte de Toledo, Tomás Cabezón, tots dos del Grup Popular. A la cita han acudit Javier Ojer i José Antonio Pérez, de Policia Foral i Mossos d'Esquadra, respectivament, i Manuela Oliva, que ha liderat la seguretat pública del sindicat en els últims anys, bona coneixedora de l'aquests assumptes.

més informació »

El Govern espanyol persisteix en la devaluació salarial a les administracions públiques

CCOO alerta que la proposta d'augment d'un 2 % torna a reduir la capacitat de compra dels més de tres milions de treballadores i treballadors públics de l'Estat. CCOO, primer sindicat de les administracions públiques, anuncia mobilitzacions per modificar les intencions governamentals durant el tràmit parlamentari del projecte de Llei de pressupostos generals per al 2022.

23 de setembre dia de la visibilitat Bisexual

La lletra “B” de l'acrònim LGTBI+ representa el Bisexual, a una persona que sent atracció física i afectiva tant per homes com per dones. No obstant això, en la Bisexualitat, si un home és vist amb un altre home, es pressuposa que és gai. Si ho veuen amb una dona, es pressuposa que és heterosexual.

Altres notícies »