Joves

Conferència Confederal de Joventut

La FSC de Catalunya convoca als afiliats a participar en l'assemblea on es debatrà la ponència Confederal i es triaran els delegats i delegades que assistiran a la conferència prèvia de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC), que se celebrés a Madrid el 12 de Març.

més informació »

Acció Jove presenta una guia sobre becaris

Acció Jove de CCOO de Catalunya presenta una guia sobre becaris i valora la situació del jovent en el mercat de treball de Catalunya.

més informació »

Què has de saber per començar a treballar?

La guia inclou informació sobre el contracte (la durada, el període de prova, la jornada laboral, el salari...), el conveni col·lectiu d'aplicació segons l'activitat de l'empresa, la nòmina (encapçalament, meritacions, bases de cotització, deduccions i liquidació...), les vacances i els permisos, la protecció de la salut en el lloc de feina, la representació dels treballadors, l'acomiadament (disciplinari, improcedent...), la dimissió o la finalització del contracte, la quitança o liquidació, la indemnització i la prestació per atur, entre d'altres.