Edició núm. 87

TITULAR1

NOTÍCIES CCOO.CAT

WEB FSC

Manifest de l'FSC de CCOO de Catalunya:

Captura de pantalla 2021-06-28 a las 11.03.30

titular 2

L'FSC TORNA A RELLANÇAR LA CAMPANYA DE LLUITA PER UNS SERVEIS SOCIALS DIGNES.

CCOO ja va denunciar el 2019 la greu situació dels serveis socials i les seves plantilles, i reclama des de llavors un nou model d'aquest servei essencial per a la ciutadania.

La pandèmia de la COVID-19 s'ha sumat a la crisi que ja patíem per l'anterior crisis del 2008, i moltes ciutadanes i ciutadans estant vivint situacions de vulnerabilitat.

El suïcidi per desnonament del veí de Sants ha posat el focus en la gestió i el treball de les professionals d'aquest serveis socials vitals per a una gran part de la ciutadania. Unes professionals amb una gran vocació i implicació, que els fa suportar càrregues de treball no recompensades, així com una gran tensió socioemocional.

Desde CCOO volem reconèixer la gran tasca d'aquestes professionals, al mateix temps que iniciem els treballs per rellançar la LLUITA PER UNS SERVEIS SOCIALS DIGNES.

Avui celebrem una assemblea d'afiliades treballadores del servei d'atenció domiciliària i ja hem realitzar la de treballadores de serveis socials municipals, en la qual es va manifestar la necessitat d'organitzar la unió de les professionals del sector i la col·laboració amb entitats socials i institucions per definir un nou model que doni resposta a totes les situacions de vulnerabilitat de la ciutadania.

Notícia CCOO

Participació de la companya de CCOO als serveis socials de l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat al programa Planta Baixa de TV3.

PLANTA BAIXA

Captura de pantalla 2021-03-29 a las 11.48.33

titular 3 copia copia

TWITTER DE LA NOTÍCIA