Edició núm. 88

CABECERA

Dilluns, 5 de juliol de 2021

TITULAR1

CCOO i UGT denuncien que el president de Correos desoeix les recomanacions de les autoritats sanitàries i relaxa les mesures de prevenció per motius econòmics

Captura de pantalla 2021-07-05 a las 12.26.43

ENLLAÇ TWITTER

NOTA DE PREMSA

titular 2

NO A LA REPRESSIÓ SINDICAL!!!

ELECCIONS SINDICALS LLIURES

READMISSIÓ DELS CANDIDATS ACOMIADATS

Company/a,

AVITRANS URGENTE, SL, empresa col·laboradora de SEUR GEOPOST, ha acomiadat dos candidats de CCOO per evitar que tinguem representació en les eleccions sindicals convocades en aquesta empresa.

El fet és prou greu com per donar una resposta contundent a l'empresa. Reclamem la readmissió dels companys acomiadats i el dret a poder realitzar unes eleccions sindicals lliures.

ÉS PER AIXÒ QUE US ADJUNTEM LA CONVOCATÒRIA DE CONCENTRACIÓ PER AL PROPER DILLUNS, 5 DE JULIOL, A LES 18 h, AL ZAL II DEL PRAT.

US ESPEREM A TOTES I A TOTS!!!!

Captura de pantalla 2021-07-05 a las 12.34.32

titular 3 copia copia

Iniciades les assemblees territorials de l'àrea pública de CCOO en coordinació amb la FSC.

Captura de pantalla 2021-07-05 a las 12.43.45

ENLLAÇ NOTÍCIA

PDF CONVOCATÒRIA

titular 4 copia