Un tema classificat com a reservat per una llei franquista encara en vigor

JORNADA PREVENCIÓ SUÏCIDI ALS COSSOS POLICIALS I D'EMERGÈNCIES

Foto  El suïcidi dins dels cossos policials i d'emergències és una realitat incòmoda, davant la qual no hi ha una veritable voluntat política de prevenció. Tot i l'existència de protocols o de treballs en plans de promoció de la salut mental i prevenció de la conducta suïcida, la realitat és que cada es produeixen casos a la guàrdia civil, la policia nacional i mossos d'esquadra. Pel que fa a la policia local no es disposen de dades per poder saber la seva incidència.

En aquesta jornada, que compta amb la col·laboració del Sindicat Unificat de Policia -SUP-, la Federació de serveis a la ciutadania de CCOO de Catalunya, juntament amb el sector de mossos d'esquadra, l'agrupació de policies locals i la policia portuària, volen visualitzar aquesta problemàtica i la situació actual en els diferents cossos amb funcions policial i d'emergències a Catalunya.

Si t'interessa el tema acompanya-nos el proper dia 3 de desembre, de 9:30 a 14:00 hores, a la sala d'actes de Via Laietana, 16 de Barcelona i podràs participar de les ponències de professionals experts en aquesta matèria del sindicat unificat de policia  (SUP), de associació unificada de guàrdies civils (AUGC), i d'entitats socials. Analitzarem els factors de risc i les mesures preventives adients. Així també aprofitarem per extreure conclusions i poder introduir millores als protocols existents o crear-ne de nous.

Programa:

09/11/2021