2n Congrés de la Federació d'Indústria de CCOO de Catalunya3r Congrés de CCOO d’Indústria de Catalunya

CCOO d’Indústria de Catalunya hem engegat el nostre procés congressual, que ha arrencat el mes de desembre i culminarà amb el 3r Congrés de la federació, que se celebrarà els dies 21 i 22 d'abril de 2021, a Fira Sabadell, amb el lema “Indústria, motor d'igualtat”. En aquest procés congressual, que s’emmarca en l’12è Congrés confederal i de CCOO de Catalunya, hi estan cridats a participar els més de 41.100 afiliats i afiliades de la federació.

En la reunió del Consell de la federació del passat 3 de desembre de 2020 es van aprovar la imatge i el lema del 3r Congrés i la modificació de l’Annex de les normes (aprovat inicialment pel Consell el 6 d'octubr), amb les noves dates i les seus dels congressos del segon i tercer nivell. També es va presentar el Pla d’acció que s’ha de debatre i aprovar en aquest procés congressual.

Les circumstàncies derivades de la pandèmia de la COVID-19 ens han portat a ajustar el calendari congressual de CCOO per garantir la participació de l’afiliació en aquest procés i que ho pugui fer amb la màxima seguretat possible. Per facilitar la participació s'ha habilitat una APP del congrés, en la qual estaran disponibles els documents congressuals i amb la qual es podran presentar aportacions als mateixos i votar les candidatures dels diferents nivells per renovar els òrgans de direcció del sindicat.

DOCUMENTS CONGRESSUALS:

Documents que s'han debatut i aprovat en el marc del 3r Congrés de CCOO d'Indústria de Catalunya, així com les normes que regiran aquest procés congressual:

Documents de CCOO d'Indústria de Catalunya:

- Pla d'acció aprovat (català) amb les aportacions ja incorporades (català)

- Pla d'acció aprovat (castellà) amb les aportacions ja incorporades (castellà)

- Pla d'acció (català)

- Pla d'acció (castellà)

- Annex a les normes per al desenvolupament del procés congressual

Documents de CCOO de Catalunya:

- Guió ponència, Estatuts, Carta de convocatòria i Normes (català)

- Guió ponència, Estatuts, Carta de convocatòria i Normes (castellà)

Documents de la federació estatal de CCOO d'Indústria: