Àmbits de treball

CCOO d'Indústria de Catalunyadesenvoluparem la nostra activitat sindical en diferents àmbits d'actuació, en els quals treballarem per aconseguir la millora de les condicions laborals, socials i econòmiques del conjunt dels treballadors i les treballadores dels diferents sectors industrials que englobem, tenint en compte la legalitat i les normatives vigents, i fent ús dels nostres recursos sindicals i de les eines que ens aporten la negociació col·lectiva i la nostra acció sindical diària a les empreses i centres de treball, a través de les seccions sindicals.

En cada un d'aquests àmbits impulsarem polítiques i realitzarem accions concretes pensades sempre per millorar i defensar els drets dels treballadors i les treballadores, garantir la seva seguretat i salut en el lloc de treball, evitar les discriminacions de qualsevol tipus, facilitar la conciliació entre la vida laboral i la personal i eliminar la precarietat, afavorint mesures que ens permetin avançar cap a l'estabilitat laboral, entre altres matèries.

ÀREA D'ORGANITZACIÓ I RECURSOS: ORGANIGRAMA DE RESPONSABILITATS I FUNCIONS

ÀREA D'ACCIÓ SINDICAL: ORGANIGRAMA DE RESPONSABILITATS I FUNCIONS