Negociació col·lectiva

CCOO i UGT convoquen vaga al sector de la marroquineria el proper 16 de febrer

CCOO d'Indústria de Catalunya i FICA-UGT de Catalunya convoquen vaga al sector de la marroquineria el proper 16 de febrer per exigir una nova classificació professional adequada a la realitat del sector, que reconegui la vàlua i l'esforç de les persones que hi treballen i que estableixi una retribució justa i d'acord amb la feina que desenvolupen. CCOO i UGT denuncien la manca de voluntat de la patronal per arribar a un acord.

més informació »

Comencem a preparar la negociació dels convenis del metall i el de metal·logràfiques de Catalunya

CCOO d'Indústria hem convocat assemblees de delegats i delegades als diferents territoris durant aquest mes de febrer per començar a preparar la plataforma reivindicativa dels convenis del metall de Barcelona, Tarragona i Lleida i el de metal·logràfiques de Catalunya, que hem de negociar aquest any.

més informació »

CCOO i UGT convoquem assemblees al sector de marroquineria per informar sobre les negociacions de la nova classificació professional

Davant la manca d'avenços en les negociacions, CCOO i UGT mouen fitxa per explicar a la representació i afiliació del sector quina és la proposta de la part social per a la nova classificació professional. Les assemblees es faran abans de la propera reunió de la comissió negociadora per començar a tensar el sector.

Signat el Conveni de begudes refrescants de Barcelona per al període 2021-2023

CCOO valorem positivament l'acord signat, ja que es garanteix el poder adquisitiu de les persones que treballen al sector i s'ha aconseguit una reducció de la jornada al final de la vigència del conveni.

més informació »

Principi d'acord en el Conveni de majoristes de fruites i verdures de la província de Barcelona

CCOO considerem que es tracta d'un bon acord, que garanteix el poder adquisitiu de les persones que treballen al sector i que ens permet preparar la negociació del 2022, en la qual recuperarem les propostes de la nostra plataforma reivindicativa, a més d'altres matèries.

més informació »

S'arriba a un preacord sobre el Conveni estatal de les indústries càrnies que permet desconvocar la vaga prevista els dies 25 i 26 de novembre i del 3 al 8 de desembre

Després de més de tretze hores de mediació, CCOO d'Indústria i UGT FICA van aconseguir arrencar ahir a la patronal el compromís que retirarà de la taula les qüestions que bloquejaven la negociació del conveni col·lectiu: treballar diumenges i abaratir la contractació. Aquest important pas va permetre als sindicats assolir un preacord que els va portar a desconvocar les jornades de vaga que havien registrat. El futur conveni amplia drets i millora el poder adquisitiu.

més informació »

Publicada al BOP la pròrroga del Conveni de la indústria flequera de Tarragona per als anys 2021-2022

La pròrroga del Conveni col·lectiu de la indústria flequera de la província de Tarragona per als anys 2021-2022, amb l'actualització dels increments salarials per a aquests anys, s'ha publicat al BOP de Tarragona de 18 de novembre de 2021.

més informació »

CCOO i UGT convoquen vaga general al sector de les càrnies

CCOO i UGT han convocat una vaga general al sector de les càrnies a tot l'Estat per als dies 25 i 26 de novembre i els dies laborables compresos entre el 3 i el 8 de desembre per exigir un conveni digne per a les persones que treballen al sector, davant l'estancament de les negociacions del Conveni col·lectiu estatal de les indústries càrnies. Després d'onze mesos de negociacions del Conveni col·lectiu estatal de les indústries càrnies, no s'han aconseguit avenços significatius que cobreixin les justes reivindicacions de les plantilles del sector.

més informació »

CCOO d'Indústria convoca les delegades i delegats de les càrnies per analitzar la situació d'estancament de les negociacions i plantejar iniciatives per assolir un conveni digne al sector

CCOO d'Indústria convoca les delegades i delegats de les indústries càrnies del conjunt de l'Estat a una assemblea per explicar-los la situació de bloqueig de les negociacions del conveni sectorial i debatre les iniciatives que cal posar en marxa per aconseguir un conveni just i digne per a les persones que treballen al sector.

Signat el Conveni de pastisseria de la província de Barcelona 2021-2022

CCOO d'Indústria valorem positivament el conveni acordat, ja que garanteix el poder adquisitiu de les persones que treballen del sector.

Signat el Conveni del metall de Girona per als anys 2021-2022

CCOO d'Indústria fem una valoració positiva del text signat, ja que incorpora les principals reivindicacions plantejades per la part social i garanteix el poder adquisitiu de les persones que treballen al sector.