Portal de transparència

Amb aquest espai web, CCOO d’Indústria de Catalunya reafirmem el compromís de la nostra organització confederal de reforçar els instruments de transparència de la gestió dels nostres recursos i de la nostra activitat sindical. Seguint en la línia de la feina que havíem iniciat amb la presentació de la nostra gestió federativa amb el document “Els comptes clars”, hem volgut fer un pas més enllà i desenvolupar un àmbit més transversal de la nostra política de transparència en la informació, posant a disposició de la nostra afiliació i del conjunt de treballadors aquest espai web, que permet accedir de manera àgil a tot un ventall d’informació que és el reflex de la gestió de la feina diària i dels recursos de la nostra federació.

CARTELL TRANSPARÈNCIA 2021: Els nostres recursos

CARTELL TRANSPARÈNCIA: La nostra activitat 2020

DOCUMENT DE TRANSPARÈNCIA (actualitzat a 31 de desembre del 2020)

Avui dia, el conjunt de la nostra afiliació espera que li oferim plenes garanties en el nostre exercici de representació, i aquest espai web és un exemple més de la nostra aposta ferma per incrementar les garanties dels nostres afiliats i afiliades en l’accés a la informació i fomentar la seva participació en les polítiques de la federació, amb un compromís clar de transparència davant les legítimes exigències socials que, com a ciutadania, reivindiquem a les nostres organitzacions i als nostres representants.

Volem que ens ajudis a millorar aquesta eina i que ens traslladis aquelles propostes que consideris que millorarien la gestió de la informació, amb la ferma voluntat de seguir reforçant la transparència.

Junts millorarem i farem créixer la nostra federació. Exigeix! Participa!

17/06/2021