CCOO d'Indústria lamentem profundament la pèrdua de la nostra companya Montse Male

Foto CCOO d’Indústria de Catalunya lamentem profundament la pèrdua de la nostra companya Montserrat Male Solé, que ens ha deixat la matinada del 8 de gener a l’edat de seixanta anys. CCOO volem transmetre el nostre sincer condol i tot l’escalf a la seva família, amistats i a totes les companyes i companys que van compartir amb ella el seu pas pel sindicat.

Male era delegada i representant de CCOO al Comitè d’Empresa de Continental Automotive, de Rubí, i formava part de l’equip de treball del sindicat de CCOO d’Indústria del Vallès Occidental i la Catalunya Central des que es va fer la fusió amb l’antiga federació de Fiteqa, on havia ocupat diferents responsabilitats. Actualment, era la responsable de Seccions Sindicals i Afiliació, formava part de l’Executiva d’Indústria al territori i també era membre dels consells de la federació d’Indústria i de la Unió del Vallès Occidental i la Catalunya Central. Anteriorment, també havia estat membre de l’Executiva de la Unió.

La Montse era una dona lluitadora, d’esquerres i compromesa, sindicalista convençuda, dialogant, feminista i una gran persona, que ens deixa una càlida empremta. Una persona afable i sincera, de la qual hem après molt. Que la terra et sigui lleu!

10/01/2022