Signat el Conveni de begudes refrescants de Barcelona per al període 2021-2023

Foto El dia 30 de desembre de 2021 vam signar el Conveni de begudes refrescants de la província de Barcelona per als anys 2021-2023, en els termes del principi d’acord assolit el passat 3 de desembre. Un conveni que valorem molt positivament, ja que garanteix el poder adquisitiu de totes les persones que treballen al sector i s’ha aconseguit una reducció de la jornada laboral anual al final de la vigència.

El conveni tindrà tres anys de vigència i estipula uns increments salarials d’un 2,5 % per al 2021, amb efectes a 1 de gener d’aquest any, i d’un 3,75 % per als anys 2022 i 2023. S’ha acordat una clàusula de revisió acumulativa dels 3 anys que s’aplicarà en finalitzar la vigència, amb un límit del 0,5.

Un altre punt destacat és un dia de reducció de jornada que passarà a ser d’assumptes propis i que s’aplicarà a partir del 2024.

També s’ha actualitzat i implementat el text del conveni en matèria de drets LGTBI, desconnexió digital, treball a distància i registre de jornada, entre altres temes.

10/01/2022