Actualitat

Jubilats i pensionistes de CCOO de Lleida lliuren un manifest a la Subdelegació del Govern

Una delegació de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Lleida, juntament amb la Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Lleida i l'Associació Coordinadora de la Gent Gran i Voluntariat Sènior de Lleida i Comarques van lliurar al subdelegat del Govern central un manifest amb motiu de la commemoració, l'1 d'octubre, del Dia Internacional de les Persones Grans.

més informació »

L'atur a Lleida trenca la dinàmica de descens dels últims mesos

A diferència de la resta de Catalunya, Lleida augmenta el nombre de persones que es queden a l'atur. Els joves i les dones són els que més pateixen aquest augment, fruit de l'estacionalitat en el mercat laboral dels sectors de serveis i agrari.

Concentració de treballadores i treballadors del Banc Sabadell contra l'ERO

Des de CCOO no permetrem cap plantejament d'ERO traumàtic, i hem advertit que la xifra és totalment desproporcionada i irreal.

'lo Sindicat' digital, número 171

En aquest número, hi podeu trobar la informació sobre les mobilitzacions al comerç de Lleida, la primera reunió de la Comissió de Seguiment del Pacte Social per Lleida, el compromís del sindicat de lluitar per recuperar drets, en l'11 de Setembre, i l'assemblea del sector de les càrnies per analitzar la situació d'estancament de les negociacions del conveni.

més informació »

Els treballadors i treballadores del comerç de Lleida reivindiquen el desbloqueig de la negociació del conveni

La mobilització ha de servir per desencallar el conveni del sector, caducat des del 2019, i que la patronal té bloquejat, entre altres qüestions per la pujada salarial. E

18è Cicle de Cinema i Drets Humans

Des de fa divuit anys, cada tardor, té lloc el Cicle de Cinema i Drets Humans, organitzat per la Universitat de Lleida i del qual CCOO de Lleida és col·laborador juntament amb la Coordinadora d'ONGD i altres Moviments Solidaris de Lleida i Amnistia Internacional.

més informació »

Assemblea de delegades i delegats de les càrnies per analitzar la situació d'estancament de les negociacions del conveni

La federació estatal de CCOO d'Indústria va convocar una assemblea per informar els delegats i delegades de les indústries càrnies del conjunt de l'Estat de l'estancament de les negociacions del conveni sectorial.

més informació »

CCOO de Lleida denuncia la manca de personal i de mitjans en la implementació de programes d'inserció al Centre Penitenciari de Ponent

CCOO de Lleida i els altres sindicats representatius del personal del Centre Penitenciari de Lleida han presentat una denúncia a la direcció de la presó perquè decideixi si vol continuar l'execució del Programa d'inserció laboral als tallers productius (CIRE) i de formació ocupacional al centre obert de Lleida.

més informació »

La Secció Sindical de CCOO de la Paeria s'aixeca de la Mesa de Negociació del pacte conveni

Els motius que han dut la Secció Sindical de CCOO de la Paeria a aixecar-se de la Mesa de Negociació del pacte del conveni són, en primer lloc, que no es té en compte cap de les seves aportacions i propostes, i, en segon lloc, perquè les propostes presentades per la corporació l'última reunió, que tractava només de les condicions sindicals, van plantejar limitar els drets dels treballadors i treballadores de l'ajuntament.

més informació »

CCOO de Lleida reitera el compromís de lluita per recuperar drets

Aquest dia el sindicat va reiterar el seu compromís de lluita per recuperar tots els drets perduts i per dignificar el treball.

més informació »

CCOO de Lleida assisteix a la primera reunió de la Comissió de Seguiment del Pacte Social per Lleida

Durant la trobada es va presentar la nova web que s'ha creat per millorar la difusió del Pacte social. En els diferents apartats d'aquesta pàgina s'explica què és el Pacte Social i es recull la informació sobre el contingut de l'acord, així com totes les notícies publicades durant el procés d'elaboració, signatura i posterior seguiment amb una comissió específica.

Diada Nacional de Catalunya

El dissabte 11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, la Unió Intercomarcal de CCOO de les Terres de Lleida participarà en l'ofrena floral al Roser.

més informació »

CCOO de Lleida alerta del comportament estacional del mercat de treball i de l'abús de la contractació temporal

Al mes d'agost, l'atur a les terres de Lleida s'ha situat en la xifra de 19.993 persones, 3.055 persones menys que l'any anterior, però encara estem lluny d'assolir el nombre d'aturats d'abans de la crisi de la COVID-19.

més informació »

CCOO de Lleida denuncia que l'Administració aposta per un transport escolar de baix cost a la comarca de la Noguera

La recent publicació de la licitació del servei de transport escolar a la comarca la Noguera demostra una vegada més que el model de transport escolar pel qual aposta l'Administració pública catalana és de baix cost amb tots els inconvenients i riscos que aquest model suposa per a usuaris i treballadors i treballadores.

més informació »

CCOO d'Indústria no signarà el Conveni de magatzems de fruites i verdures de Lleida si no recull un increment de salari digne per a les categories més baixes

Després de més de dos mesos de negociació CCOO rebutja i no signa el principi d'acord a què van arribar ahir, 30 de juliol, UGT i AFRUCAT a la mesa de negociació del Conveni col·lectiu sectorial de fruites i verdures de Lleida.

'lo Sindicat' digital, número 170

En aquest número, hi podeu trobar informació de la xerrada sobre l'acord de les pensions, la reflexió sobre l'acord per reduir la temporalitat a les administracions públiques i la commemoració del dia de l'orgull LGTBI.

més informació »

Xerrada sobre l'acord de les pensions: “des del punt de vista sindical és un bon acord”

Els dos ponents han destacat de l'acord, signat l'1 de juliol, que assegurava el futur del sistema públic de pensions i generava certeses sobre la suficiència, la sostenibilitat i el reforçament de les pensions públiques al nostre país.

'lo Sindicat' digital, número 169

En aquest número, hi podeu trobar informació sobre les concentracions de pensionistes i jubilats i jubilades, i d'educadores d'Educació Especial; les eleccions sindicals a Plusfresc on CCOO de Lleida guanya per àmplia majoria, i la xerrada col·loqui per commemorar el dia d'acció per a la salut de les dones.

CCOO de Lleida commemora el dia de l'orgull LGTBI

El 28 de juny és el Dia Internacional de l'Orgull LGTBI i CCOO de Lleida ho ha commemorat amb una petita concentració en la qual s'ha fet una repàs de quina és la situació dels drets de les persones LGTBI arreu del món, i s'han destacat les agressions que ha sofert aquest col·lectiu a Catalunya.

més informació »

Concentració d'educadores d'educació especial davant dels Serveis Territorials d'Educació de Lleida

Les educadores d'educació especial es van mobilitzar per dir prou a la manca de voluntat negociadora del Departament d'Educació i a les seves incomptables excuses per retornar a les 25 hores d'atenció directa a l'alumnat.

més informació »

Pensionistes i Jubilats de CCOO de Lleida es concentren en contra del tancament d'oficines bancàries

Davant de CaixaBank i el BBVA, pensionistes i jubilats i jubilades de CCOO de Lleida s'han concentrat en contra de la bretxa digital, el tancament d'oficines bancàries i l'acomiadament de personal.

més informació »

CCOO de Lleida torna a guanyar amb una àmplia majoria als supermercats Plusfresc

El passat 2 de juny van tenir lloc les eleccions sindicals als supermercats Plusfresc de Lleida i comarques (SUPSA) i CCOO de Lleida va revalidar-hi la majoria absoluta: CCOO va obtenir 17 delegades i delegats i la UGT, 4 delegades i delegats.

més informació »

Balaguer es queda sense patrulles de Guàrdia Urbana per manca de personal

L'Ajuntament de Balaguer no té prou agents a la Guàrdia Urbana per cobrir els serveis ordinaris. Aquest fet és degut a la manca de previsió i a la mala gestió que s'està portant a terme tant des de l'ajuntament com des de la prefectura del cos.

més informació »

CCOO de Lleida demana cautela davant la reactivació d'un model productiu terciaritzat, precaritzat, feminitzat i de baixos salaris

Al maig, l'atur a les terres de Lleida s'ha situat en la xifra de 24.860 persones, 2.214 persones menys que el mes anterior. Una bona notícia que ha fet que finalment l'atur a Lleida baixi de la xifra de 27.000 persones aturades.

Dia d'Acció per a la Salut de les Dones a CCOO de Lleida

Les dones han hagut d'assumir la cura de les persones perquè el sistema no estava preparat per fer-ho, i a aquest fet, cal afegir-hi l'impacte del teletreball i la doble presència simultània.

més informació »

CCOO de Lleida elabora l'informe sobre la situació laboral i salarial de les dones

Com cada any al voltant del 8 de Març, Dia Internacional de les Dones Treballadores, CCOO de Lleida elabora un informe sobre situació laboral i salarial de les dones a la nostra demarcació, amb les últimes dades publicades per diversos organismes oficials (Agència Tributària, EPA…).

més informació »

Preguntes freqüents sobre el coronavirus

CCOO de Catalunya ha posat en marxa un servei d'assessorament per a tots els treballadors i treballadores per a consultes laborals relacionades amb la crisi del coronavirus. Les consultes es resoldran online en un termini màxim de 24 hores.

més informació »

La Diputació de Lleida dona suport al manteniment de les oficines del Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers a les Terres de Lleida

Un any més, les oficines del CITE de CCOO de Catalunya a les Terres de Lleida han rebut el suport de la Diputació de Lleida. Aquest suport garanteix la continuïtat de les oficines del CITE a la demarcació de Lleida des d'on es dona assessorament gratuït en matèria d'estrangeria. A més, des les oficines del CITE també es fan assemblees informatives sobre drets i deures laborals i sobre el marc jurídic d'estrangeria adreçades a treballadors i treballadores estrangers i actuacions de sensibilització de la ciutadania sobre la realitat del fet migratori a Catalunya.