Benvinguda

Cristina Rodriguez VilaHola!
Des de la Unió Intercomarcal de CCOO de les Terres de Lleida us donem la benvinguda a la nostra pàgina web, un espai de confiança on podreu trobar tota la informació que necessiteu d’una manera fàcil, ràpida i efectiva.

CCOO som la primera força sindical del país. Una organització conformada per homes i dones que amb la nostra solidaritat, compromís i esforç contribuïm a fer una societat més justa i més igual.

La web de CCOO de Lleida posa a la vostra disposició les eines necessàries perquè pugueu estar informats de l’activitat sindical, i perquè participeu activament de totes les propostes, activitats i revindicacions que el sindicat organitza al nostre territori.

Ja som prop de 8.000 treballadors i treballadores de les terres de Lleida afiliats a CCOO. Ens afiliem a CCOO perquè sabem que junts som més forts i perquè volem un sindicat nostre i independent de qualsevol poder econòmic o polític. CCOO és la nostra garantia, és la nostra força, el nostre suport, la nostra protecció, i si vosaltres hi guanyeu, tots hi guanyem!

Cristina Rodríguez Vila
Secretària general