CCOO de Lleida torna a guanyar amb una àmplia majoria als supermercats Plusfresc

Foto El passat 2 de juny van tenir lloc les eleccions sindicals als supermercats Plusfresc de Lleida i comarques (SUPSA) i CCOO de Lleida va revalidar-hi la majoria absoluta: CCOO va obtenir 17 delegades i delegats i la UGT, 4 delegades i delegats.

En aquestes eleccions s’escollien les persones que han d’integrar el comitè d’empresa provincial de les botigues de la demarcació de Lleida.

Amb aquest resultat la Secció Sindical de CCOO de SUPSA de Catalunya té 38 delegats i delegades i la UGT en té 6 del total de la representació sindical a l’empresa.

Les companyes i companys de CCOO que han sortit elegits volen agrair la participació dels treballadors i treballadores a les eleccions i es comprometen a treballar els propers quatre anys per millorar les condicions laborals de tota la plantilla.

09/06/2021