'lo Sindicat' digital, número 169

Foto Nou número de la revista lo Sindicat, aquesta publicació digital arriba per correu electrònic, amb una periodicitat mensual, a tots els afiliats i afiliades que ho desitgen, i parla de les persones del sindicat a Lleida i de l’acció sindical de CCOO a les terres de Lleida.

En aquest número, hi podeu trobar informació sobre les concentracions de pensionistes i jubilats i jubilades, i d’educadores d’educació especial; les eleccions sindicals a Plusfresc, on CCOO de Lleida guanya per àmplia majoria, i la xerrada col·loqui per commemorar el dia d’acció per a la salut de les dones.

Feu clic aquí per veure el número 169 de lo Sindicat.

29/06/2021