'lo Sindicat' digital, número 170

Foto Nou número de la revista lo Sindicat, aquesta publicació digital arriba per correu electrònic, amb una periodicitat mensual, a tots els afiliats i afiliades que ho desitgen, i parla de les persones del sindicat a Lleida i de l’acció sindical de CCOO a les terres de Lleida.

En aquest número, hi podeu trobar informació de la xerrada sobre l’acord de les pensions, la reflexió sobre l’acord per reduir la temporalitat a les administracions públiques i la commemoració del dia de l’orgull LGTBI.

Feu clic aquí per veure el número 170 de lo Sindicat.

28/07/2021