En l'ofrena floral de l'11 de Setembre

CCOO de Lleida reitera el compromís de lluita per recuperar drets

Foto CCOO de Lleida va participar a l’ofrena floral amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya, l’11 de Setembre, al Roser de Lleida.

En aquest dia el sindicat va reiterar el seu compromís de lluita per recuperar tots els drets perduts i per dignificar el treball, amb salaris justos i amb respecte a la salut. Alhora que va declarar el seu compromís amb el sistema sanitari i amb uns serveis públics perquè arribin de manera eficaç i amb qualitat a la ciutadania. El sindicat no s’oblida tampoc del compromís amb la llengua catalana com a factor de cohesió i d’igualtat d’oportunitats i que CCOO exerceix constantment en el món del treball.

13/09/2021