'lo Sindicat' digital, número 171

FotoNou número de la revista lo Sindicat, aquesta publicació digital arriba per correu electrònic, amb una periodicitat mensual, a tots els afiliats i afiliades que ho desitgen, i parla de les persones del sindicat a Lleida i de l’acció sindical de CCOO a les terres de Lleida.

En aquest número, hi podeu trobar la informació sobre les mobilitzacions al comerç de Lleida, la primera reunió de la Comissió de Seguiment del Pacte Social per Lleida, el compromís del sindicat de lluitar per recuperar drets, en l’11 de Setembre, i l’assemblea del sector de les càrnies per analitzar la situació d’estancament de les negociacions del conveni.

Feu clic aquí per veure el número 171 de lo Sindicat.

28/09/2021