FotoLes dues forces sindicals més representatives a Catalunya, CCOO i UGT de Catalunya, hem estat incisius en les reivindicacions contínues que hem traslladat a les patronals catalanes, a la Generalitat de Catalunya i, en particular, a les conselleries corresponents per sol·licitar un canvi de model de creixement que deixi enrera polítiques obsoletes i basades en mà d'obra poc qualificada i concentrada en baixos salaris.

Fes clic per veure el Manifest per a una ofensiva sindical unitària per uns salaris dignes i més justos

Fes clic per veure les declaracions de Joan Coscubiela, secretari general de CCOO de Catalunya
16/05/2008