"CCOO, un sindicat que agrupa interessos, conquereix drets i impulsa valors"

Programa d'acció del 9è Congrés de CCOO de Catalunya

L'objectiu general d'aquest programa d'acció és com organitzar el sindicat de la forma més útil per a les persones afiliades, persones en diverses situacions, que han de trobar en el sindicat el marc per expressar les seves aspiracions i defensar els seus interessos a través de l'acció sindical.

Feu clic per veure:

- el programa d'acció "CCOO, un sindicat que agrupa interessos, conquereix drets i impulsa valors" en català
- el programa d'acció en castellà

A més, també podeu veure els Estatuts de CCOO de Catalunya tant en un idioma com en l'altre
23/03/2009