Situació laboral de la població estrangera a Catalunya

FotoL'evolució de les dades sobre la població estrangera a Catalunya entre el 2007 i el 2008 estan marcades per un context general de pèrdua d'ocupació i augment de l'atur que afecta especialment aquelles branques d'activitats i ocupacions en què més s'ocupa la població estrangera.

Feu clic per veure el resum de l'estudi sobre la situació laboral de la població estrangera a Catalunya, elaborat pel Centre d'Estudis i Recerca Sindicals (CERES) de CCOO de Catalunya, i les principals dades estadístiques. Si voleu accedir a l'informe sencer, cliqueu aquí.

També podeu veure les declaracions de Ghassan Saliba, secretari d'Immigració, i de Dani Garrell, membre del Centre d'Estudis i Recerca Sindicals, de CCOO de Catalunya, efectuades en roda de premsa el dimarts 22 de setembre de 2009.
22/09/2009