El 2009 es tanca amb la tendència d'increments d'atur superiors a Catalunya que al conjunt de l'Estat espanyol

CCOO de Catalunya reclama al 2010 més protecció social per a les persones aturades i un pla de xoc que freni la pèrdua de teixit industrial al nostre país

FotoEl 2009 es tanca amb una xifra de 561.761 persones registrades com a aturades a les oficines del Servei d'Ocupació de Catalunya per al mes de desembre, el que significa un increment interanual de gairebé el 32,7% (138.529 aturats i aturades registrades més que fa un any). D'aquests, 54.421 són joves menors de 25 anys. L'augment de l'atur català continua sent superior a la mitjana de l'Estat espanyol i aquest mes se situa en 12 punts percentuals per sobre de la xifra estatal. Barcelona constitueix la 2a província on més creix l'atur al mes de desembre.

Per llegir el comunicat complet cliqueu aquí.

Feu clic per veure les declaracions de Dolors Llobet, portaveu i secretària de Comunicació de CCOO de Catalunya.
05/01/2010