Manual de referència a CCOO de Catalunya per a la redacció dels documents sindicals

Nova edició dels Papers Sindicals

FotoEl Servei Lingüístic us informa que ja està disponible la nova edició -revisada- dels Papers Sindicals, el manual de referència a CCOO de Catalunya per a la redacció dels documents sindicals. Es tracta d'una eina útil i pràctica per a totes les persones que treballen en el si del sindicat i que, diàriament o de forma ocasional, redacten qualsevol tipus d'escrit sindical.

Trobareu aquesta nova edició en format paper i també penjada al web del Servei Lingüístic en un doble format: en PDF, que permet consultar tots els models de documents, i en RTF, que permet descarregar-los per treballar-hi al damunt i fer-los servir de plantilla.

Aquest manual recull alguns dels models de documents més usuals dins del nostre àmbit de treball (convocatòries d'assemblees, actes de reunió, sol•licituds, cartes, fulls informatius...), així com una sèrie de consells per redactar-los correctament. En aquesta 8a edició s'ha fet una revisió exhaustiva dels models de documents que s'utilitzaven fins ara i s'ha reduït el volum de pàgines del format paper per fer-lo més àgil i més funcional. S'ha millorat la redacció des d'una perspectiva de gènere, alguns documents han estat suprimits i també s'han readaptat altres apartats. Un dels que ha sofert més modificacions ha estat el relacionat amb les eleccions sindicals.

Un cop més, us encoratgem a utilitzar aquestes eines per avançar en l'ús de la llengua catalana en l'àmbit sindical i per extensió, en el món del treball.

Servei Lingüístic de CCOO
Via Laietana, 16, 7a planta