CCOO de Catalunya presenta un informe sobre la repercussió negativa de la reforma laboral en els sectors industrials a Catalunya

FotoCCOO de Catalunya ha presentat un informe on es descriu la situació actual del sector industrial a Catalunya que ha estat elaborat amb diferents indicadors com el producte interior brut de Catalunya, el clima industrial a Catalunya, Espanya i Europa, l'índex de preus industrials a Catalunya, la inversió industrial en el nostre territori, l'índex de producció industrial o l'evolució de l'ocupació a la indústria que inclou els expedients de regulació d'ocupació per grans sectors productius i l'anàlisi de l'atur a Catalunya per grans sectors.

A més, l'informe també realitza una anàlisi sobre la influència negativa que pot tenir la reforma laboral en el futur dels sectors industrials a Catalunya.

Feu clic per veure l'informe de conjuntura industrial a Catalunya (agost del 2010) o el vídeo de resum de la roda de premsa amb declaracions de Simón Rosado i Noël Climent
13/08/2010