Jornada sobre la gestió de la formació professional a Catalunya

FotoLa Federació d'Ensenyament de CCOO de Catalunya ha organitzat una jornada sobre la gestió de la formació professional a Catalunya el divendres 15 d'octubre, a la sala d'actes del local del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16).

Feu clic per veure:
-el programa de la jornada sobre la gestió de la formació professional a Catalunya
-el dossier de la formació professional a Catalunya
-les declaracions de Montse Ros, secretària general de la Federació d'Ensenyament, Montse Milan, responsable de Formació Professional de la Federació d'Ensenyament, i Joan Carles Gallego, secretari general, de CCOO de Catalunya, efectuades a la roda de premsa del mateix 15 d'octubre.

15/10/2010