Anàlisi de les propostes de reforma de la Seguretat Social

Pensions: dret o negoci?

FotoCCOO rebutja de manera rotunda la política que el Govern central està duent a terme en matèria de Seguretat Social, pels continus anuncis que la reforma de pensions es basarà únicament en un acord parlamentari que exclou el paper que el Pacte de Toledo reserva a sindicats i empresaris (que, fonamentalment, financem les pensions).

Per això la Secretaria de Socioeconomia del sindicat ha elaborat un informe on s'analitzen les propostes de reforma de la Seguretat Social.
11/10/2010