CCOO presenta els seus comptes auditats per reclamar transparència en l'ús dels recursos públics

FotoPer sisè any consecutiu, i en el marc de la persistent actuació de CCOO de Catalunya per aconseguir transparència en l'ús dels recursos públics, el sindicat ha presentat avui davant la Sindicatura de Comptes els seus comptes auditats corresponents a l'any 2009.

Malgrat no tenir-ne cap obligació legal, CCOO de Catalunya vol fer aquesta actuació per exigir al Govern de la Generalitat el compliment del compromís de transparència pel que fa a la utilització dels recursos públics per part de les organitzacions sindicals i empresarials.

Podeu consultar els documents presentats aquí:

- Dades econòmiques de la CS CONC corresponents a l'exercici 2009
- Proposta de CCOO de Catalunya per la transparència en l'ús dels recursos públics
19/11/2010